30 Nis 2008

Duygusal Salınımlar















Tepedeki çimenlikten
Seyreylemek şu alemi
Küçülmüş ufacık olmuş
İnsanların alemi.
Bir buluta tutunup
Bir kuşun kanadına takılmak,
Vazgeçmek birdenbire,
Herseyden vazgeçmek.
Sadece gökyüzü
Sadece deniz
Sadece sen ve ben
Sadece sevgi
Hepsi bu...

Gidip gelmeler yaşıyorum. Sürekli aklıma kötü anılarım geliyor. Sonra gülmeye başlıyorum ve sevgiliyi seviyorum. İnişler ve çıkışlar. Hormonardanmış diyorlar.

Bahane mi buluyorum bilmiyorum. Bir de nasıl iddacı bir insan oldum. Dişi kaplan mıyım neyim. Sonuna kadar tartışıyorum herkesle. Ne geri adım, ne susma. Çen çen çen.

Eğer pre menstüral dönemde ruh dalgalanmaları yaşıyorsanız hamileyken alasını yaşıyormuşsunuz. Daha doğrusu yaşayabilirmişsiniz. Bir an dünyalar senin, bir an her yer karanlık. Ama muhteşem bir baba varsa ortada ve onu seviyorsanız. O zaman dünya güzel bir yer...

Hiç yorum yok: