30 Nis 2008

Oy Memişler Memişler..

Bir ağrı, bir sızı sormayın gitsin. Giyinip soyunurken uvaaa diye ağlıyorlar adeta.
Gebelik belirtisiymiş. Kalkın toparlanın, bundan 8 ay sonra süt yapacaksınız canlanın kızlar moduymuş. Fakat güzeller o kadar canlanmak istemiyor sanırım. Daha erken, biz iyiydik böyle gibi yaymaları var. Sancının ordan geldiğini düşünüyorum. En son çıkarlarken böyle acımıştı ortaokulda.

"
Östrojen, prolaktin ve progesteron adı verilen hormonlarının salgılanmasının artması gebe kadının göğüslerindeki değişikliklerin temel nedenidir. Gebeliğin ilk birkaç haftasında göğüslerinizde hafif değişiklikler hissedebilirsiniz, bunlar ağrılı olabilir.
Öneriler
Bu durumda göğüslerin uyarılmaması için yatarken sütyen giyilmesi ve meme uçlarına temastan kaçınılması bu tür şikayetleri bir ölçüde azaltacaktır." (http://www.eserdag.com/gebelik_problemleri.htm)



Acıyorlar. Kumaş deyince, sütyen değince çığlığı basıyorlar. Bu da bir dönemdir ve geçer sanırım.
Ben huysuz ve canı çok tatlı olan bir adayım.
Bu sayfalardan bol bol şikayet etmeyi ve söylenmeyi düşünüyorum ki gelecek kuşaklara rehber olsun. Cefakar, fedakar, kutsal anaların dönemi bitti. Artık bireysel ve çok bilmiş analar geliyor. Prolaktin nedir bilen analar. Gerçi bunu bilmenin nasıl bir anlam ve önemi var bilmiyorum.
Bilince sonuçlar değişmiyor.


Alınganım ben üstüme gelmeyin.

Hiç yorum yok: