5 May 2008

Kadın Doğum Uzmanı Randevusu

Bugün doktora gidiyorum. Ufacık, tefecik içi dolu turşucuk...

Çevremdekiler yavruştan mercimek diye bahsediyorlar ve bana çok saçma geliyor. Sonra da fasulye olacakmış. Olur mu hiç. Koskocaman gelişmiş sinir sistemi ve sen ona diye diye bitki isimleri ver. İlla bir şey denilecekse balık denebilir...

Hamilelik durumuna alıştık sanırım. Dün iki tane kitap aldım. Bir tanesi "Bebeğinizi beklerken sizi bekleyenler" (What to expect when you are expecting) diğer "Bir çocuk büyütüyorum".
Dün uzunca bir süre okudum. İnternetteki bilgilerden çok da farklı bir şey söylemiyorlar. Bazı gebelik sitelerindeki yazıların birebir kitaptan alıntı olduğunu farkettim.

Öğrendiğim ilginç bir konu, bulantı ve kusmalar ancak kadınların yarısında oluyormuş. Halbuki biz gebeliğin belirtisi sanırız, sanki her kadın bulantı yaşıyormuş gibi. Oran %50.

Uzun uzun uyudum. Sürekli uyumak istiyorum.

Hiç yorum yok: