23 Kas 2008

Hamilelik ve Kızarık Kaşıntılar

Dün artık çıldırma noktasına geldim. Genel kaşıntıya ek olarak mide bölgesi ve göğüslerde büyük kırmızı alanlar oluştu. Deli gibi kaşınmaları bir yana o kızarıklık beni ürküttü. Gün boyu internette dolaşıp bilgiler aradım, bir sürü enteresan şey öğrendim. Ama tabi asıl yapmam gerekeni en sonda yaparak doktoru aradım. Onu yap bunu yap diye aratana kadar baştan arasaydım yaaaa. Aramadım işte. Doktor antifungal bir krem önerdi. Mantar olmuşum sanırım kızarıklıkların sebebi oymuş. Sürdüm dün gece. Kızarıklıklar azalır gibi oldu ama kaşıntıya devam. Kaşımamaya çalışıyorum.

Biraz insanın kafası karışıyor tabi. Kızarıklıklar mantar diyelim. Ama kızarıklık olmayan yerler de kaşınıyor deli gibi. Acaba çok fazla losyon sürüp mantarlara haydi çıkın diye ben demiş olabilir miyim. Çok sızlanasım geldi. Dün kardeş ve sevgiliyle alışverişe gittik. Alışveriş merkezinin ortasında haşır haşır göğüsleri kaşımamak için kendimi zor tuttum.

Bu arada doktoru aramadan önce bulduğum en faydalı bilgiler şu adreste: (Malesef ingilizce)
Skin rashes in Pregnancy

Hiç yorum yok: