24 Kas 2008

Hamilelikte Kaşıntı ve Kızarıklık Devam Etmekte...

Çok fenayım. Kaşı kaşı kaşı. Hart hart. Mantar kremi iyi gelmedi. Artık kollarım da kaşınıyor. Yarın doktora gideceğim ama bu gece nasıl geçecek? İnternetten bahsedilen hastalıkların resimlerine baktım, hiçbiri bana benzemiyor. Biraz pencereyi açıp önünde durunca iyi geliyor soğuk. Üşütürsem?

Uyumam lazım, uyuyamıyorum. Ellerimi filan mı bağlasam ne yapsam bilemedim bir türlü...

Ilık duş alsam, uyusam...

Sağlığının kıymetini bilmeli iyiyken. Bugün bulabildiğim bilgiler şöyle...
Hamilelikte kaşıntılar

Çıkardığım öneriler şunlar:

Kesin bir tedavisi yok.
Ilık duş alın, sıcak beter ediyor.
Durulama suyuna kurumuş nane koyun. (Bunu birazdan denemeyi düşünüyorum)
Yulaflu sularla durulanın.
Karbonatlı sular da iyi gelebilirmiş. (Evde yok)
Doğurunca geçiyor. (En az bir ay böyle mi geçeceeeekkkk??)
Hamilelik alerjileri coşturuyormuş.

(Bu arada yazı yazarken kızım bir anda dikelir gibi oluyor içerde. Yazdıklarımı görmek istermiş gibi. :)

Naneli duş alacağım, işe yararsa yazarım.

Hiç yorum yok: