26 Ara 2008

Hakem Uzatma Verdi. 39h + 04g

Bugün doktora gittik. NSTmiz çekildi. Bebişin keyfi yerinde, suların keyfi yerinde, anne iyi. Doktor hanım dedim yani bizim son regle göre tarihimiz 25 aralıktı ya hani... Derken açtı doktor, tamam ama dedi, bizim hesabımızca 29 Aralık. Ben 25ini esas alıyordum, geçenlerde öyle bir laf geçmişti. Ya da ben hamilelikte duyduklarıma kendimce yorumlar yazar oldum. Yani kızıma geç kaldı muamelesi yok. Zamanı gelmemiş ki onun. Anası aceleci bi deli diye, o neden hareketlensin değil mi. Doktor 7-8 Ocağa kadar bekleriz dedi. Kızımız yılbaşında da gelebilir. Canı nasıl isterseee. Artık karışmak yok bilmiş bilmiş. Ultrasonda tekrar gördüm. O nasıl ciddi bir ifade, neler düşünüyor içerde. Yani nasıl desem doğacak ve ilk makalesini yayınlayacak gibi bir hali var. İçerde düşünecek vaktim oldu.

Uzandım mı kalkamıyorum. Dönerken canım yanıyor. Kütürt diye uyuyakalıyorum. Valiz kapının yanında beklemekte. Fotoğraf ve kameranın şarjları sonuna kadar dolu. Dönüp dönüp aynı şeyleri yazıyormuşum gibi geliyor. Yazmadan da olmuyor. Ee napcaz. Neyse napalım hergün mü yavruş geliyor. Hoş gelişler ola...

Salman Rushdie'nin Geceyarısı Çocukları diye Booker ödüllü bir romanı vardır. Onun başında bir oğlan doğar. Çocuğun ve Hindistan/Pakistan'ın kaderi paralel gider, diğer çocuklarla beraber. Gece yarısı doğan çocuklardır, ülkelerinin kaderine ortak. Nedense aklıma o geldi.

Yeni yıl, yeni hayat.

Bütün hamiloşlara ve hayat severlere hoş gelsin yeni yıl. Gerçekten yeni olsun.

9 yorum:

yasemin dedi ki...

aaahh bizim bi kameramız, bi dijital makinemiz bile yoktu üstelik dandik makinemizin pili ve filmi de bitikmiş meğer biz hastaneye giderken :.( ben de burayı ağlama duvarına çevirdim özgür, kusura bakma aslında o günlerimi hatırlamayı çok seviyorum. ne güzel yeni yıl ve bebek bir arada. kolay bir doğum diliyorum bir kez daha.

Ozgur dedi ki...

Sevgili yasemin, bizim kız bize bir sürü şans tanıdı hadi şarjınızı yapın, kuaföre gidecekseniz gidin, çantayyı iyice hazırlayın.. filan gibi. Gerçi son anda hepsini unuturmuşuz!:P

Baba olmak'da var, benim arkadaşlarım da yaptılar. Doğum fotoğrafçısı tutup fotolar çektirdiler ama. Ne bileyim benim fotolarla bi derdim var. Makina görütücez ama asıl mesele aklımızda hafızamızda kalan sanki. İnsan fotoya kameraya dalınca o anı çok yaşayamıyor bazen. Başkasına çektirsen bile, aklında yaşanan değil fotoğraf kalıyor. Demek istediğim, herşeyin hayırlısı...

İlgiyle okuyorum blogunu bu arada. Özeniyorum, ah ah o günlere gelsek biz de:)Öğrenecek çook şeyim var.

Sevgiler, kucaklıyorum.
özgür.

Ayse dedi ki...

peki, tamam, yavrucuk biz seni bekliyoruz, sen canin ne zaman isterse o zaman gel- ama bak burada seni cok bekleyen insanlar var, haber vermedin ayse teyze deme sonradan...:)))

insallah kizinin da ulkemizin de kaderi cok guzel olur, hic uzulmez, sıkıntı yasamaz, guzel gunler gorur ozgurcugum...

PaNDoRa dedi ki...

Ahh ne zordur şu son günler, sabırsızlık oluşuyor insanda. Sağlıklı doğsun bebişiniz, şans getirsin ailesine.

Sevgler...

Ayse dedi ki...

ozgur hayrola canim? kiz gelmeye mi karar verdi? sesin cikmadi... merak ettim...

Ozgur dedi ki...

Sevgili Ayşe,
Dün gece uyuyamadım, bugün uyumuşum bol bol. Henüz bir hareket yok bizimkinde. Heves eder mi diye biraz evi süsledik. Ne bileyim belki öyle bişi istiyordur diye:P

Arada hareket ediyor, sağa sola kımıldıyor. Yeni yılı mı bekliyor, ne düşünüyor acaba...

Bana bir sakinlik geldi yalnız. Bu bir belirti midir diye düşünüyorum.

Hastaneye göztepe üzerinden gideceğiz, geçerken el sallarım ben sana:)

sevgiler,

Ozgur dedi ki...

Sevgili Pandora,
Çok teşekkürler yorumlarınz için. Sabır, sabır, yaaa sabır.
Bakalım,
selamlar.
özgür

yok ki dedi ki...

Demistim ben "bebis vaktini biliyor, kendinden emin zamanini bekliyor" diye. Naz yapmiyormus bak :)

Ozgur dedi ki...

Svgili yok ki,
Haklımışsın:) Anası aceleci, yavru ne yapsın?

selamlar, sevgiler
özgür