11 Ara 2008

Hamilelikte Son Ay - Özlediklerim ve Özleyeceklerim

Az önce kızım yeni bir pozisyon aldı, karnımdaki gezintisi sürmekte. Üzerimde pembe çiçekli bir elbise var, o hareket ettikçe çiçekler dalgalanıyor. Güçlü hareketler, uzun sürüyor. Hani büyüdükçe azalacaktı? Bizde olmadı. Gayet hareketliyiz, dışardan izliyor, içerden hissediyoruz. Sanki ayaklarını dikiyor ve geriniyor. Bunu doğumdan sonra özleyeceğim sanırım. Çok birebir bir ilişki. Ne zaman babayı çağırsam hareketler duruyor. Aşağı doğru baskı çok fazla. Kasılmalarım da var. Düzensiz ama işte ufak ufak uyarıyor beni.

Hamilelik Sonrası Özleyeceklerim...
  • Bebişin içimdeki hareketleri. Bunlara bayıldım. Canımı yaktığında bile, beni tuvalete koşturduğunda bile. İçinde bir canlı kımıl kımıl, muhteşem!
  • Gün gün kaçıncı günde olduğuma bakmak. Bebeğin gelişimini okumak, okumak.
  • Nasıl biri olacak diye düşünmek, kendi çocukluğunu düşünmek. Görece sakin olmak.
  • Kendini özel hissetmek. Yürüdüğüne, yediğine özen göstermek.

Hamilelik Sırasında Özlediklerim...
  • Şarap. Geçenlerde Issız Adam'ı izledim, ne zaman bir şişe şarap açtılarsa içim gitti. Canım çok şarap çekiyor.
  • Midye dolma. Ahh ah.
  • Koltuktan kalkabilmek rahatça.
  • Yağmurda koşabilmek. (Az önce TVde gördüm öyle koşuşturasım geldi.) Ağır çekim yaşıyoruz şimdi.
  • Özgür bir beyin. Canımın her istediğini okuyamıyorum ve izleyemiyorum. Depresif ve karamsar film/kitaplardan uzak duruyorum. Zaten duygusalım...
  • Belim. Belimi özledim, geri gelecek mi?
  • Kızım. Meraktan çatlıyorum, artık gelsin mi???

Daha niceleri vardır mutlaka ilk anda aklıma bunlar geldi.
selamlar,

Hiç yorum yok: