10 Ara 2008

Hastane Çantası

Hastane çantasını elden geçirdim. Envanteri sizinle paylaşayım dedim. Çok daha pro çanta tarifleri var internette. Benden bu kadar:)

Anne/Baba için:

  1. 2 gecelik
  2. 1 sabahlık
  3. 1 pijama üstü, altı
  4. 3 çorap
  5. 8 kilot
  6. 3 emzirme sütyeni
  7. saç fırçası, makyaj ürünleri
  8. diş fırçası-macunu
  9. terlik
  10. emzirme pedi
  11. emzirme kremi
  12. meme ucu koruyucu
  13. meme kalkanı
  14. ıslak mendil
  15. emzirme yastığı

Henüz koymayıp planladıklarım:

  1. baba için short-tshirt
  2. Bebeğinizi beklerken.. kitabı (masanın üstünde, çıkarken alıcam daha bakıyoruz çünkü)
  3. Kitap (daha karar veremedim)
  4. Burun spreyi. (Burnum çok tıkanıyor. O zaman nefes egzersizi yapamam)
  5. Kağıt/Kalem.
  6. Krem
  7. Fotoğraf makinası - şarjı
  8. Kamera (geldiğinde eklenecek) - şarjı
  9. Cep telefonu şarjları
  10. Kendim için çıkış kıyafeti. (Az önce unuttuğum bir şey var mı diye bakarken gördüm. Tabi geldiğim kıyafetle dönemeyebilirim. Mantıklı. hımm)
Yavruş için:

  1. Dışarı çıkarken içine sokabileceğimiz kalın aparat. (Tulum gibi bir şey adını bilemedim)
  2. 2 takım çıkış kıyafeti (Biri yedek, hastaneden öyle söylediler.)
  3. ıslak mendil yenidoğan
  4. mendil
  5. "Prenses" montu

Gerekmediği halde bir başka çantaya koyduklarım. (Arabada dursun)

  1. Emzik (gerekemez ama nasılsa yer kaplamıyor)
  2. Prima yeni doğan bez. (gerekmiyormuş dediler hastaneden ama ben gene de bir kenara koydum. )
  3. Hasta pedi (gerekmiyormuş aslında ama işte almışız bir ara, koyalım hesabı)
  4. Meme pompası, yeni doğan biberon ve bağlantılı ürünleri
Yarın diğerlerini de koyayım hazır olsun.

Aklıma gelen olursa eklerim buraya da.

7 yorum:

Ayse dedi ki...

oh oh- hazirsiniz... Annevebebisi.blogspot.com'da Esra bir canta revizyonu yapmisti, ona da bak istersen.
bir de bebisin araba koltugu var dimi? goremedim listede. sevgiler.

Ozgur dedi ki...

Nayir sevgili Ayse, nayir...

Araba koltugu yok. Bir kaç yazıdır hangi araba koltuğunu almalı ne yapmalı diye tartışıyoruz. İnsan çok fena kitlenebiliyor.
Bakalım. :)
sevgiler kucak dolusu
özgür

huysuz ve tatlısı dedi ki...

göğüs ucu kremi !! listede göremedim, mutlaka olmalı...

Ozgur dedi ki...

Merhaba huyusz ve tatlisi,
Emzirme kremi demisim ben ona yanlislikla. Koydum, koydum:)
Cok haklisin.
Cok tesekkurler, sevgiler:)

yeliz dedi ki...

merhaba,
anne bloglarını gezerken rastladım size, ben de 28 haftalık hamileyim ve sürekli birşeyler öğrenmeye çalışıyorum:) tanıştığımıza ve buradaki çanta bilgilerine acayip sevindim, daha dün liste yapıyorduk çünkü:) şimdiden sağlıklı bir bebek olmasını dilerim.
yeliz

Ozgur dedi ki...

Sevgili Yeliz,
Yorumunuza çok sevindim. Ben de başka bloglardan ve yazılanlardan baka baka hazırladım listeyi. Hastaneye de sormak gerekiyormuş. Kimi hastaneye çarşaf da götürmeliymiş, kimine gerek yokmuş. Bizimkine gerekmiyormuş, bebek bezi de gerekmiyormuş. Hastane kesinleşince bi de oradan liste almanızı tavsiye ederim...

Size de güzel bir hamilelik dilerim. 28. hafta - 37. hafta arası en güzel dönemlerden. Hem bebiş hareket ediyor, daha bi birey. Hem de henüz o kadar ağır değilsiniz...

sevgiler, her zaman beklerim:)

Adsız dedi ki...

bu neee yaaa zaten o raddeye gelince hiç bişi aklına gelmiyoki ne bulduysan alıyosun