30 Oca 2009

5. Cümle

Defnenin Annesi mimlemiş bizi. Hem de ennn sevdiğimiz konuda, canımız kitaplar.


1-yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2. 161. sayfayı açın.
3. 5. cümleyi okuyun.
4. Blog sayfasına yazın.
5. En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6. 5 blog arkadaşınıza yollayın.


En yakınımdaki kitaplar doğal olarak bebekle ilgili son zamanlarda.

Kitap: Her Çocuk Farklı Düşünür
Yazar: Lanna Nakone

5. Cümle

Kendilerini ellerindeki işe adar ve ve enerjilerini büyük bir dikkatle kullanırlar.


Harika bir cümleymiş şansımıza! (Kısaca okudum da Aslan tipi çocuklarmış bunlar. Bana pek benziyor. Öncelikleri önemseyen, rahatlamayı pek bilmeyen, hedef odaklı. )

Ben de mimliyorum bakalım kimleri?

Kuzunun annesi
k.i.s.d
yeliz

Elbette haliniz ve vaktiniz olduğunda!

2 yorum:

yeliz dedi ki...

ben de çok sevindim, kitap konusunda mimlendiğime:) bu arada blog hayatımda ilk kez mimleniyorum, çok duygulandım, teşekkür ederim:))

Ozgur dedi ki...

Benim de ilk mimim oldu:) Hem ilk kez de mimledim. Yaşasın!