14 Oca 2009

Buluşma

Bugün Ayşe teyzemiz geldi, bizi ziyaret etti. Çok keyifli zaman geçirdik. Yavruş da, anniş de, ben de çok eğlendik ve dinlendik. Biz ciddi konulardan konuşurken Ela Hanım derhal susarak büyük bir ciddiyetle bizi dinledi. (Alim olacak bizim kız, hiç şüphem yok... Zaten bu kadar entellektüel bir teyze ortamında ne olsun yavru, di mi ama?)

Pek güzel bir gün geçirdik, dinlendik, sohbetler ettik. Yarın gidiyor Ayşe, şimdiden iyi yolculuklar. Hop diye varsın kıtalar ötesine, kolaycacık. Güle güle Ayşe teyzemiz...

İyi ki geldin. İyi ki varsın!

2 yorum:

Ayse dedi ki...

ah rica ederim. Asil ben tesekkur ederim beni misafir ettiniz, mutlu ettiniz...

ben de tam yazacaktim kendi blogumda bugun misafirlige gittim diye.

Allah kucuk hanimi anali babali buyutsun tekrardan, uzun saglikli basarili omurler versin...

Ozgur dedi ki...

Her zaman bekleriz. Hatta bir dahakine Eloş da büyür, gezeriz bile!
Çok sevgiler, iyi yolculuklar.