2 Oca 2009

Ela Geldi, Hoşgeldi!!!

Merhaba Dostlar,
Şu anda hastaneden yazıyorum. Bugün taburcu olacağız daha uzun yazarım sonra.

Ela Bebek sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi. Gelmeden önce bizi biraz ürküttü. Doğum epidural sezaryenla oldu. Bebişin pelvise girememesinin nedeni myomun yolu tıkamasıymış. Dolayısıyla yavrucak gelmek için, biz onu görmek için çırpınırken yollar kapalıymış zaten. Zor bir karar alarak sezaryene girdik, çıktık. Hayırlısı buymuş anlaşılan. Daha sonra detaylıca anlatırım. Özetle diyeceğim, yavrunun inadından değilmiş gelmemesi.

Şimdi ikimiz de iyiyiz. Ben hayatımda daha önce diş olsun çektirmemiş biri olarak biraz zorlandım. spinal + epidural combine aldım. Çok garip bir his. Kendini yabancı ellere bırakıveriyorsun. Sonra yanına getiriyorlar kızını. Koklaşıyorsunuz karşılıklı.

Emzir, gaz çıkar, altına bak, uyusun emir komuta sistemi işlemeye başladı.

Herkesin yavrusu kendine güzel gözükür ama görseniz... Hem herkese benziyor, hem de tamamen bambaşka.

Zihin denen şey çok acayip. Ameliyat sırasında hasta bakıcıyla man from earth adlı filmin kritiğini yaptık. Dün durup dururken sopranos dizisinin başında bizim tonyyi depresyona sokan kazlar ve adamın manyak, Cevriye teyzeden hallice annesi geldi aklıma.

Anlatacak çok şey var.

Ben yine aynı benim. Sevgili aynı sevgili. Sarhoşluğum geçmedi hala durumları.
Çok yakında detaylarla görüşmek üzere.

Tüm süreçte yanımızda olan, bizim için dua eden, heyecanımız paylaşıp, bizimle konuşan, yorumlar yazan, kalbimizde olan, öneriler ve tavsiyeler veren tüm arkadaşlarımıza ve dostlarımıza sonsuz teşekkürler. Bütün hamiloşlara duyuru. Kafayı sudan çıkarana kadar yüzüyorsun.

Bu sene yeni yıl gelmedi, yeni dünya var önümüzde.
Baba ve kız uyuyorlar.

2009 güzelliklere vesile olsun tüm dünyada...

22 yorum:

Ayse dedi ki...

oh oh cok sukur. hosgeldi Ela hanimcik! gozun aydin ozgurcugum. insallah dikislerin de cabucak iyilesir.
sevgiler.

huysuz ve tatlısı dedi ki...

2009'la geldi demek Elacık! Uzun, mutlu, sağlıklı, harika bir ömrü olsun :)

kuzunun annesi dedi ki...

Gelişini beklediğimiz güzel aramızda demek artık :) Cok cok öpüyoruz sizleri , ne güzel bir haber ..
En kısa zamanda toparlanman dileğiyle canım . Bebişin resimlerinide yakında görürüz burada insallah . Cok merak ediyorum .
İsimde degişiklik olmamış :)))

k.i.s.d. dedi ki...

Canım benim, hayırlı olsun. Çok güzel günler geçirmeniz, kolaylıklarla yürümeniz, yuvanızın mutluluk dolması dileklerimle...

banu dedi ki...

Gözünün aydın... Bahtı açık olsun... ne kadar güzel kokuyordur o şimdi, bol bol koklayın :)

kirazsevdasi dedi ki...

Ela'cım hoşgeldin;
Umarım saglikli, huzurlu, mutlu bir hayatın ve hayatında sevdiklerin hep yanında olur.
Resmini bekliyoruz, cok guzel olduguna eminim.
Sevgiler.

gezicini dedi ki...

oh çok şükür:-) hayırlı uğurlu olsun.Allah analı babalı büyütsün!
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Beklediğimiz an sonunda geldi:)
Doğumla ilgili detayları özellikle bekliyorunm:) Aramızda 1 hafta bile olabilir:)Minik Elaya mutlu, sağlıklı ve şanslı bir hayat diliyorum anne ve babasıyla birlikte...

Defnenin Annesi dedi ki...

minik ela'ya sağlıklı, mutlu ve uzun bir ömür diliyoruz. Defne ve Annesi

Dijle Bahtiyar Durgunlu dedi ki...

ohhhhhhhh ne güzel kokuyorduk şimdi Ela;

Sağlıklı,mutlu ve uzun bir ömür dilerim

Pelin dedi ki...

Güzeller güzeli Ela artık kucağınızda demek, maşallah, gözünüz aydın.. Hep huzurlu, sağlıklı, uyumlu, merhametli ve hayırlı bir evlat olur inşallah sizin için...

gay_yor dedi ki...

2009 un ilk yazısının başlığı onlar..
iyi ki geldin ela bebek ne iyi yaptın..
tanrı her daim mutlu etsin sizleri ..yüreğinizle kalın..

Seyhan dedi ki...

tebrik ederim uzun sağlıklı ömürleri olsun....

Anne ve Bebisi dedi ki...

Bir kac gundur bakamamistim, hep aklimdaydiniz :) Cook sevindim:) Cok cok gecmis olsun.

Guzeller guzeli melek Ela'yi opuyorum, kokluyorum :)

Uzun, mutlu, guzel, saglikli bir omru olsun. Kendisine, ailesine, toplumuna, insanliga faydasi olsun :)

Hosgeldin Ela bebek, ailene mutluluk getirdin.

Uslu bir bebek ol, guzel guzel uyu e mi ? :)))))

yok ki dedi ki...

Gozunuz aydin, tebrikler!
Mutluluk dolu, birlikte uzun omurler diliyorum sizlere.
Sevgiler :)

EbrUgur & Fatih dedi ki...

tebrik ederim... mutlau, saglikli, uzun ömrü olur insallah ;)

yasemin dedi ki...

gözünüz aydın! güle güle büyütün.

yeliz dedi ki...

elanın çok sağlıklı, huzurlu, mutlu bir hayatı olsun, tüm güzellikler sizinle olsun.

ESRA dedi ki...

2009 gül güzeli geldi demek!Gözünüz aydın...detayları merakla bekliyorum sahi kaç kilo doğdu Ela bebek?

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkürler dostlar... İlk fırsatta yazacağım. Kucak dolusu sevgiler,

özgür

Yeniay dedi ki...

2009 yılının en güzel hediyesi Ela bebeğin sağlıklı mutlu ve şanslı olması dileğiyle hoş geldin diyor ve onu bol bol öpüyoruz....

Ozgur dedi ki...

Sevgili
Ayşe,
Huysuz ve tatlısı,
Kuzunun annesi,
k.i.s.d,
Banu,
Kirazsevdası,
Gezicini,
Özlem,
Defnenin annesi,
Dijle Bahtiyar Durgunu,
Pelin,
gay-yor,
Seyhan,
Anne ve Bebişi,
yok ki,
EbrUgur Fatih,
Yasemin,
Yeliz,
Esra,
ve Yeniay

Hepinizin yerine Ela'yı kucakladım, bir kere daha kokladım. Henüz öpmeye çok cesaretim yok. Saçlarından öpüyorum bazen:)

Ela'nın yolda olan küçük kuzenleri, siz de anneleri üzmeden kolaycacık gelin, sağlıklı gelin, bizleri sevindirin olur mu? 2009la yeni başlangıçların yılı olsun...

Kucak dolusu sevgiler...
özgür & Ela