10 Şub 2009

Yeni Donem

Bugun annemi yolcu ettik, kızımın babaannesi geldi. Of of. Bakalım Ela nasıl alışacak, bakalım ben nasıl alışacam. Sanki üç yaşına döndüm, anne gitme diye ağlayasım geldi. Ağladım da biraz. Nasıl alışmışız varlığına. Biz de böyle bir aile olmuştuk işte. Eloş nasıl alışacak bilmiyorum. Ben ne yaparım bilmiyorum. Konforumuz bir yana, o duygusal destek ne olacak. Ben o kadar güzel ninni nasıl söylerim, nasıl öyle güzel severim. Ay pek hüzün oldum zaten hassasım. Ela'ya da geçti. O ağladı, ben ağladım. Uyutana kadar canım çıktı, sonra ben de yattım uyudum onunla. Dinlenmişim biraz. Şimdi kalktım birazdan emzirip yatıracağım tekrar. Ben de yatacağım. Tuhaf şey. İnsan annesini daha başka anlıyor. Kimbilir daha anlayacak neler var. Off nasıl yağmurlar yağıyor bugün içimizde.

Çok mızmızlandım. Sabredip alışmak lazım. Yeni bir düzen oturtmak lazım. Hem duygusal, hem fiziksel konforlardan kopmak lazım. Prenses olduk resmen.

Haydi ben emzirmeye, oradan uykulara. Yarın yeni bir gün...

Teşekkürler annecim. Varlığın bu süreci güzelleştirdi, renklendirdi, kolaylaştırdı. Çok seviyoruz seni. Ellerine, ayaklarına, yüreğine sağlık. İnşallah ben de kızımın doğumlarına gider, ona yardım ederim. Hey gidi... Zaman ne kadar saçma geliyor bazen.

6 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

:) Cok duygusal bir gun olmus. Annenin gecici bile olsa yokluguna alisilmaz ama ne diyelim, gunler su gibi gecer, anneye-anneanneye cabucak yine kavusursunuz insallah :)

Ayse dedi ki...

Allah kavustursuun...
yine cabucak kavusursunuz insallah...
uzulmeyiniz efendim, kizikoyu da sizi de opuyorum, sevgilerimi yolluyorum.

yok ki dedi ki...

"Zaman ne kadar sacma geliyor bazen" sozun cok hosuma gitti.

Bugunler gececek, karanlik kis bitecek. Biliyorsun. Oturmus bir duzen icerisinde kizinin ne kadar da cabuk buyuyuverdigini dusuneceksin cok yakinda. Annen bir dahaki gelisinde sasirip kalacak, kiziyla gururlanacak.

Pozitif olmaya calis Ozgurcum.

Sevgiler

gunebakan dedi ki...

ben o kadar bunalimdaydim ki, kayinvalidem gitmesin biraz daha bizde kalsin diye hungur hungur aglamistim. kadincagiz da 1.5 ay kaldi bizde, dogum oncesi de 2 hafta dersen, toplamda 2 ay:)
bebekle yalniz basina kalir kalmaz toparlanma surecin de hizlaniyor yalniz. is basa dustu diyorsun herhalde. ben de yalniz nasil yaparim, nasil basederim diye dertleniyordum. uyuyamam, hicbir seye yetisemem, tek basima idare edemem diyordum. ama o gun geldiginde tam bir amazon oluyor herseye dayaniyorsun. daha da cabuk normale donuyorsun.
saglikli, gazsiz, bol sutlu, neseli gunler dilerim...

mummy dedi ki...

:)9 ay önceki durumumu özetlemişsin..Yalnız ben bundan sonraki kısımda çıldırmıştım biraz..Kayınvalidemle yaşamaya dayanamayıp kadını bir haftada evine postalayıp annemin yanında almıştım soluğu..O dönemde sadece anneme tahammül edebiliyodum..:)

Umarım çabuk alışırsın..Allah kavuştursun ne diyelim..

Sevgiler..

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

bebeğiniz hayırlı olsun..benim bebeğim yok ama 2.5 ay evvel tombul bir yeğenim oldu. lohusalık böyle birşey sanırım... kız kardeşimde annem 20 gün kaldıktan sonra gitti.o gün kardeşim yas tuttu, resmen ...merak etmeyin hormonlar sizi yani tüm lohusaları bu kadar duygusal yapıyor......