9 Mar 2009

Ela Hanım. O beni prenses peri sanıyoooor....






10 yorum:

Defnenin Annesi dedi ki...

ooooooo hello kitty ela pek bi harika...

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

ela çok tatlı, hello kitty tshirt de güzel ...o tshirtlerden yakında doğum yapacak arkadaşımın bebişine almıştım. nasıl olacağını da böyleleikle önceden görmüş oldum..maşallah, çok tatlı..yanımda olsa da yesem ben eloşu...

Dijle Bahtiyar Durgunlu dedi ki...

Hello Kity;tam prenseslere göre eee Ela da güzeller güzeli bir prenses...

Bayıldım:)))maşallah...

gunebakan dedi ki...

41 kere masallah...
nasıl da yakışmış cicileri...nasıl da güleç bir bebek. nazar degmesin...
benim de bir kızım daha olacak inşallah. böyle güzel mi güzel bebecikleri görünce sabırsızlanıyorum.

mummy dedi ki...

Bayılırım Hello Kitty'ye ben..Kocaman peluş oyuncaklarını gördüm geçen Toyikide..Bizimki hiç pas vermedi..

Pek yakışmış maşallah ona..

Ayşe dedi ki...

aman aman, annesi bu sana benzemis... Hakikaten kocaman bir nazar boncugu... ilk fotoya bayildimm... ne kadar cabuk buyuyor bu kuzucuklar ya...

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

Hello Kitty!!! Bir kedi, bir başka kedide...:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ayyy prenses ayol bu masallah :) Çok tatlı çok.. Gelip yiyesim var yaa :))

kuzunun annesi dedi ki...

Seker kız :)) Ay bu bebeleri süslemesi pek güzel oluyor degil mi Özgür ? Eloşun kıyafetleri pek güzel , ben önceki posttaki lacivert beyaz cizgiliyede bayıldım .:)

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkür ederiz teyzelerimiz:) Süslendik biz. Kız olduk, hemen resimlerimizi de koyduukk.

Kuzunun annesi,
Bu manyak kadın (ben) bazen bütün kıyafetlerini giydirip resmini çekmek istiyorum. Hele bi saçları uzasın ohh ne modeller yapiciizzz ona:)