15 Nis 2009

Bebek Algoritmasi

7 yorum:

banu dedi ki...

işte olay budur... :)))

Ayşe dedi ki...

cok sekersin... biz de istatistik sinavi veriyoruz yarin. t-tests for dependent ve independent means icin. orada da boyle bir algoritma var. o geldi aklima cok guldum...

Malesef Nehir'e gelince cok uzuluyorum... Dun farkettim, babasi Mahmut bey, ben Koc'ta okurken psikoloji bolumundeydi... Keske yanlarinda olabilsek, yuklerini fiziksel olarak hafifletebilsek... Allah yardimcilari olsun, cocuklarini onlara bagislasin insallah.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler banu:)

Ozgur dedi ki...

Algoritmamız tutmuş demek:)

Bu arada Nehir'i bugün öğrendim:( İçim sızladı. Keşke yanlarında olabilsek, bir faydamız olabilse. Belki çok kişiye duyurulursa biraz destek olunabilir diye düşündüm. Allah yardımcıları olsun, iyileşsin minik kuzu.

İlknur dedi ki...

okulda en sevmediğim ders algoritmaydı velakin buna bayıldım. Araya exceptionları da koymak lazım tabi. Büyüme atakları, gaz sancıları, kaka yapamamalar bizim algoritmamızı bozanlar :(

therru dedi ki...

özgür bence sen arada eee'ler var mı karar noktasını da ekle :)
süper olmuş gerçekten, eline sağlık

Ozgur dedi ki...

İlknur ve Therru çok hak verdim:))))