15 Nis 2009

Bütün Eeler Toplandık!

video

9 yorum:

Ayşe dedi ki...

ay kucuk kedicik masallah sana... o sonunda incecik bir e cikiyor ya, o trademark galiba, gecen sefer de vardi... :)

havvanur dedi ki...

uykusu gelmiş annesiii eeeee kendisi ninnisini sölüyor baya büymüş maşalahh

Yeniay dedi ki...

O bebekçe konuşuyor; anneciğim iyiki beni dünyaya getirdin çok mutluyum seni çok seviyorum ama birazda bırakta eee yapayım diyor.

kuzunun annesi dedi ki...

canım canım...

İlknur dedi ki...

süper :)

Ozgur dedi ki...

Ayşe, ufff çok güldürüyor beni. Bi de arada ciddileşiyor eeee yeter ama tavrı var:)

Havvanur teyze ninni di mi bu? Ben başta söyleniyor sanıyordum, annem de ninni dedi.

Yeniay teyzemiz, sağolunuz. Hehehe ben de uyuyayım di mi, azıcık da anneyi uyutsun minik...

kuzunun annesi, ilknur, çok sağolun arkadaşlar:)))

k.i.s.d. dedi ki...

Bayılırım bayılırım yaaa.... Ahhh maşallah! Ninnisini sevsinler... bi de iyyk yaptığı noktada ince si basıyor ya çok tatlı kuzucuğu biz yimeden kaçır annesi. Öperim çok.

Ozgur dedi ki...

Hahahah ince si di mi:) Doo bir kulaah dondurmaa sarkisini fazla soyleyince boyle oldu bu:))))
operim cok.

aysema dedi ki...

Yerim ben seni... En güzel eee ler sende...