1 Nis 2009

Güldüren Ela Geldi...

video

9 yorum:

Tuğçe dedi ki...

İzlerken beni de gülümsettin Ela...Sen hep gül...
Öperim!

Ayşe dedi ki...

kocaman olmus bu hanim kizimiz ya. masallah... cok seker guluyor, beni de guldurdu minik kus... cok sevgiler.

kirazsevdasi dedi ki...

ela ısırırım :)

aysema dedi ki...

Kaç kez izledim bilemiyorum. Sizinle birlikte her seferinde kahkahalarla gülüyorum. Çok tatlı maşallah. Gülücükleriniz hiç eksilmesin, her geçen gün artsın. Ela analı babalı, sağlıklı, mutlu büyüsün.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

İkinize de bayıldım. Gidip gelip izliyorum, kahkahalar eşliğinde... Maşallah!

fidanihal

Adsız dedi ki...

Yerim seni...

Sema

Adsız dedi ki...

DİLEK

Uyurum seni
Uyanırım seni
N'olur tedirgin olma

F.H.Dağlarca

Adsız dedi ki...

SEVGİ HAYDİ'LERİ ANLAMA DELİSİ

Binbir sözlükte
Binbir sözcük
Hepsinin anlamı
Seni sevdiğim sevdiğim.

F.H.Dağlarca

Bengi Gülsüm dedi ki...

ela bebek masallah pek tatli, miss gibi koklayip kucakliyoruz!
sevgiler..