16 Nis 2009

İnekler ve Öküzler...

Nerden nerden çağrışım yaptı... Efendim bugüne kadar ben öyle özel ve önemli günleri unutma konusunda master yapmış biriyim. Evlilik yıldönümü, o yıldönümü filan aklımda kalmaz bir türlü. Kafamın o kısmında bir algı sorunu var. Oysa kendi doğumgünümü de hatırlarım, hatırlamayanlara trip atabilirim.:) Yok, yok... Gerçi artık onu da önemsemiyorum pek. Diyeceğim o ki, tarihlerle aram kötüdür. Facebook çıktı da Allah'tan bu tarz günleri hatırlatır oldu. Zaten şu teknolojiyi öyle çok seviyorum ki... Düşünebiliyor musunuz, tüm dönem ödevlerimde yazım kötü diye on puan az aldım ben. Halbuki aç bilgisayarı çatır çatır yaz. Yok okunmuyormuş, yok yazı kötüymüş geride kalsın.

Az önce bir blogda, meripoint'de gördüm. Blogunun yaşını kutlamış. Eyvah dedim yani, sen nasıl bir insansın. İnsan bi bakar, hangi tarihte yazmaya başlamış. Kesin kaçırdım derken... Bir de baktım 29 Nisan'mış tarih. Daha kaçırmadım yani.

Ne çok şey değişmiş bir yılda. Şimdiden yazayım yazımı, ne de olsa ben 29 Nisanı yine unuturum.

Sadece...

Öyle çok şey yaşadım ki bu blog aracılığıyla. Dostlar edindim. Her durakta yalnız olmadığımı bildim. Kızım arkadaşlar edindi. Hep desteği hissettim. Bizden tecrübeli annelerin yorumları bir yana, araştırmacı annelerin bilgileri bir yana. Çok teşekkürler dostlar. Bizi bu yolculukta yalnız bırakmadınız.

Sonsuz teşekkürler...

8 yorum:

dyanna dedi ki...

Çok güzel

Ayşe dedi ki...

kendi adima rica ederim. ben de sizleri tanimaktan dolayi cok mutluyum.. elosumu opuyor ve gidik yapiyorum.

yeliz dedi ki...

biz de sizleri tanımaktan çok mutlu olduk, sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

Zevkle okuyoruz. Yazın lütfen...

kirazsevdasi dedi ki...

ben de bu gunlerde bloga yazmaya baslamakla ne iyi ettigimi o kadar cok dusunuyorum ki.
yuzunu hic gormedigim insanlar nasil yakın bana. ne cok arkadas edindim.
sevgiler bizden.

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkürler dostlar. Çok mutlu ettiniz bizleri:))

Ohoo daha tanışıp görüşüciiz di mi ama:)

Ozlem dedi ki...

Ben teşekkür ederim. Seni tanıdım:) Nice yıllara:)Bebeleri de tanıştırmak lazım ama bir ara:)