21 Nis 2009

Kısa kısa...

* Epeydir bilgisayar başına geçemedim, yorumlara yanıt yazamadım. Hep bir telaşe hali:) Kusura bakmayınız...

* Benim teyzem ve dedem Eloşumu görmeye geldiler, annem de geldi. İyice kalabalık olduk, pek neşeli olduk. Evimiz şenlendi.

* Kızımız büyüyor her gün. Tracy, 3.aydan 4e geçerkene neden özel bir bölüm ayırmış anladık. 3 saatlik düzenle, 4 saatlik düzenin ortasındayız. Sütü arttırmak gerekiyor. O nedenle, Tracyden aldığımız ilhamla sağ-sol-sağ emziriyoruz bir seferde. Emzirme süresini arttırdık. Süt de artacak, büyük kızıma göre daha çok gelecek, midemiz daha çok dolacak. Böylece dört saate geçeceğiz. Sanırım Ela bir kitap bebek, (Allah nazardan saklasın, maşallah kızıma) iki gündür gece 5:30 ve 5de kalktı. 5:30da kalkınca 6da, 5 de kalkınca 5:30da meme verdim. Canım da sıkıldı, düzenn diye. Sonra okudum kitapta, 3 ve 4 ay arası olurmuş. Benzer şekilde gündüz uykuları çok kısalmıştı. O da belirtiymiş. Oyun vaktini arttırıp, daha geç yatıracakmışız. Ama aşamalı olarak. Dün daha fazla süt verince bugün 6:30da uyanıp, 7de emdik, düzene dönüş. Sabah 3 saate göre emdik, saat 10da. Şu anda saat 2ye çeyrek var. Yani 13:45teyiz, Eloş uyuyor. 14te tekrar emzireceğim 4 saat olacak. Kafam biraz karıştı.

* Tam bişeye alışıyorsun yeni bişey oluyor:)

* Yediklerimize dikkat etme etkisini gösterdi. Aynen devam!

* Eloş benim dedemin ve teyzemin kucağında. Güzel elbisesini de giymiş abla olmuş. Ne mutlu tablolar. Anneannesi de şarkılar söylüyor. Allah onları başımızdan eksik etmesin.

* Ahha söylemeyi unuttum. Ayşe, Anne ve Bebişi ve kuzunun annesi. Açıklıyorum, SLING aldık ve bayıldık. Kesinlikle çok pratik, Eloş da ben de çok sevdik. Ben kanguruya tercih ediyorum şu anda. Bu arada geçen kuzunun annesiyle konuşurken, neden kanguruya binmiyorsunuz dedi, ben hık mık, işte sevemedik mıy mıy diyince kendimden utandım. O gün Eloşu kanguruya koydum. Uslu uslu gezindik iki saat. Demek ki neymişşşş, insan arkadaşlarını dinleyecek kardeşim. Başka annelerle konuşmak harika. İnsana cesaret geliyor, bi inanç geliyor. Teşekkürler anneler. Çocuğa da daha çokl güvenmek ve önyargısız olmak lazım. Sling harika. Kanguru da güzel ama sling çok pratik. Artık sokaklar benim, anlıyorsun değil mi?

* Oley uyandı benim kız, ben kaçar!

12 yorum:

yeliz dedi ki...

harika kitap bebek elaya maşallah. 3-4 arası biraz korkuttu beni, çünkü ben tam çalışmaya başlamış olacağım. Neyse slingi nerden aldınız acaba?

Ozgur dedi ki...

Selamlar Yelizcim... Halledersiniz mutlaka. Slingi gitti gidiyordan aldım canım.

gunebakan dedi ki...

ben de slingi nereden aldiniz diye soracaktim ozgurcum. benim de cok hosuma gidiyor. ben kanguru pek kullanamamistim. 3. aydan sonra kullaniliyor ya, benim kiz 3 aylikken yaz gelmisti. yaz sicaginda buralarda yapis yapis oluyorduk kucak kucaga olunca. o nedenle kullanamadim. simdiki velet icin sling kullanayim diyorum. mothercarede gordum ama aynisi midir bilemedim. seninkinin resmini koysan hani nasil olur acep?
cok optum

Ozgur dedi ki...

Bir kaç foto çekmiştim ama sling belli olmamış ben de siyah giyince. İlk fırsatta çekip koyuyorum canım.
Valla kanguru almasaymışız keşke diye düşündüm. :(
Tecrübeli olmak iyi.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

ELACIK ŞU ARALAR GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL BEBEKLERDEN...BOL BOL RESİM İSTİYORUM...İŞTEYKEN İLK İŞİM BLOGLAR ARASI DOLAŞMAK,SİZDE BENİM İLKLERİMDENSİNİZ. BOL BOL RESİM LÜTFEN!!!

Ayşe dedi ki...

Aman tahtaya vuralim dilimizi isirip tek ayak uzerinde etrafimizda donelim. Masallah Elosa....

sling demek cok begenildi, aman cok memnun oldum... Canim, okuduklarima gore slingde emzirebiliyormussun da... belki ozel bir slingdir, ya da belki baglama metoduna gore degisiyordur. disarida rahat olabilir.

yediklerinizin ise yaramasi durumuna cok sevindim.. GO GO OZGUR ANNE VE ELOS!!!

misafirlerinizle guzel gunler... sevgiler.

kirazsevdasi dedi ki...

aman maşallah eloşuma, hep boyle kitap bebek olarak kalir umuyorum.

Tuğçe dedi ki...

Özgür annecim selamlar,
Kalabalık, neşeli güzel günler geçirmişsiniz çok sevindim...

Elif Şafak'ın Aşk'ı ne alemde?
Merak ettim nasıl gidiyor?

Ben diktireyim diyordum ama kim uğraşacak alayım gitsin bari ben de GG'dan diye düşündüm senden sonra iyice, slingle foto rica ediyorum, siyahsa silng, mümkünse beyaz t-sirtle :P ( çok olma be deli deme sakın...:D ) ve daha önemlisi bir yürüyüş sonrası yorumlarını tabii...
Öperim Ela kuzuyu...

Tuğçe dedi ki...

:)
T-shirt evet, tişört :)

kuzunun annesi dedi ki...

Aaa cok iyi , sevindim . Bizde iyice alıştık slinge , şimdilik ideal ama İzmirin yaz sıcagında bakalım nasıl olacak . Gerci puset var ama , kangurunun pabucu damda kesinlikle .

Ozgur dedi ki...

Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar... Vakit dar cevap veriim:)

Fotoları koydum. Teşekkür ederiz,Esra Teyzesi.

Ayşecim çok saol:) Bakalım deneyeceğiz değişik pozisyonları. Çoook teşekkürler ısrarla sling dediin için:))

Teşekkürler kirazsevdamız.

Tuğçecim, hava kötü daha slingle dışarı çıkamadık. Bügün çıkacaktık fırtına çıktı:( Çıkar çıkmaz yazarım. Koydum fotoları. Ha Elif Şafak - Aşk okumaya başladığuımın 2. günü bitti. Bir ara yazmıştım yorum...

kuzunun annesi, sen olmasan biz puşetle devam edecektik heralde ama sürekli oturması kötü yahu, özellikle sıcakta. Böylesi iyi olacak evet... yazın sıkabilir ama zaten büyük sıcaklarda çıkamayız. Akşamları belkim.

yasemin dedi ki...

merhaba, slinginizi uzun uzun kullanabildiniz mi, memnun kaldiniz mi, ne zamana kadar kullandınız? ve markasi neydi diye sormaya geldim. sevgiler.