15 Nis 2009

Önemli!!!

GülenTezer'in blogunda okudum.
Siz de okuyun.
Bakın ne demiş:

"
NEHİR bebek.
Kara gözlerin, çıplak kafan, sevgi ve umut dolu bakışlarınla bugün tanıştım.
Şimdi NEHİR'deyim, pırıl pırıl, gürül gürül akan o berrak suyun serinliğinde yüzüyorum akağa karşı.

Kendime dalmış gitmişim, görememişim seni ve dışımdakileri.Özür dilerim.
Verdiğin neuroblastoma mücadelesine ve sana
Bilun ve nazo ablan sayesinde ulaştım.Duyarlılıklarından dolayı seni tanıyan, senin için bir şeyler yapmak isteyen herkese teşekkürler..
Sen, hakkında yazılanları henüz okuyamazsın ama günün birinde bu yazılanları, bu süreci büyük bir yaşam azmi olarak sunacaksın ihtiyacı olanlara.Minicik ellerini uzat, emin ol karşılık bulacaktır.
Sana
destek olabiliriz.Ailene, sevenlerine, sevdiklerine destek olabiliriz.
"


Dualarımız onlarla.

Nehir'in blogu

Destek için...

4 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sevgili Özgür anne;
Duyarlı olmak ne güzel bir duygu.Hepimizin canı var; parmağımız kesilse canımız orada.Grip olsak canımız sıkılır.
O minicik bebek ne yapsın :( Az çok aynı tedavilerden geçmiş biri olarak ailesinin ve Nehir bebeğin içinde bulunduğu mücadeleyi anlayabiliyorum.İyileşecek O.
Nehir için bir şeyler yapabilmek için iyi bir yerde bulunuyoruz.Daha bitmedi.

Ozgur dedi ki...

Çok haklısın. Öyle güzel ifade ediyorsun ki. Ben suspus oldum, yazamıyorum. Sadece senin de, Nehir kuzusunun da çok güçlü olduğunuzu hissediyorum ve güveniyorum. İyileşecek, inanıyorum. Kocaman sevgiler ve dualar.

havvanur dedi ki...

özgür annecim allah bzileri yavrularımızla imtihan etmesin ne acıdır bu bölee sabır ve dua etmekten başka elimden bişiler gelse çok üzgünüm

Ozgur dedi ki...

Amin Havvanur, amin...