10 Nis 2009

Sosyalleştik Biz


Bugün teyze izinliydi. Atladık Eloş, teyzoş ve ben caddeye uçtuk. Aman bir gezdik, bir gezdik. Gündüz vakti bütün kadıköylü bebişler yollara dökülmüş. Anneler güzel, yavrular güzel. Tek tük babalar var. Mothercare`de emzirdim, yola devam ettik. 11:30da çıkmıştık, 15:30 gibi döndük. Yüyüyüşler yaptık. Yemekler yedik... Biz yerken Eloş tatlı tatlı kestirdi puşetinde. Aman Allah bozmasın muhabbetimizi. Maşallah.

Benim de keyfim yerine geldi. Azıcık yediğime içtiğime dikkat edip, spor yapacağım. Pantolon oldu ama çirkin oldu efendim. Taşmışız biraz. Amaaaa (eye of the tiger çalar arkada) azimliyiz. Bu arada sanmayın ki sıfır beden olmak gibi hedeflerim var. (Ühüm) Ben normal kıyafetlere girebilsem bana yeter.

8 yorum:

Ayşe dedi ki...

evdeyken azicik hareket falan yapsan mesela, mekik, yere yatip bisiklet ceviriyormus gibi yapmak mesela...

benim icin de gezeydiniz yaw.

kirazsevdasi dedi ki...

bir taş anne muhabbeti gidiyormus esim anlatti, benim dunyadan haberim yok malum.
sen o muhabbette degilsin, biliyorum ben seni de.
bosver verilir kilolar, 9 ayda aldık, 9 ayda gitsin.

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

ohhh ne iyi yapmışsınız. Biz de dışarıya kendimizi atacağımız günleri iple çekiyoruz...:) Bir gün seninle Moda sahili yaparız Özgür, biz çay içeriz oğlanla kız da martıları seyreder :)

Ozlem dedi ki...

OHH ne güzel. Maşallah diyelim hemen:) Ben de pantalonlara sığıyom ama yetmiyormuş onu anladım:)Ah şu göbişler erise azıcık.

Ozgur dedi ki...

Selamlar Ayşe, haklısın. Evde tae boya başlıyacağım. Billy Banks diye bir adam var, Booth camp videoları var onun. Youtubeda da var amca. Çokk komik, çok gaz. Bakalım, daha önce işe yaramıştı. Şimdi yine yararsa yazarım. İşin zor yanı orta karar yapmak. Fazla yapsan süte zarar filan diyorlar ya. Bi de Eloşla daha bir yürüyoruz, dün 1.5 saati buldu. Belkim belkim. Sankkiii inceldim gibi hissettim. Think thin!
heheheh:)

Ozgur dedi ki...

kirazsevdası, ben de bilmiyorum taş anne muhabbetini. Çağrışımdan hareketle anne taş gibi olmasss. Azıcık yumuşak olmalı ki yavru kafayı dayasın di mi:)

Ozgur dedi ki...

Birinci Tekir Şahıs, az kaldı o günlere:)))) Hemen büyüt yavrunu:)

Ozgur dedi ki...

Ozlem'cim, göbek fena göbek...