8 May 2009

Bir Tek Annem Olsun Bana Bişey Olmaz...

Pınar sütün alacağı olsun. Çok dokunaklı bir reklam yapmış. İsterseniz gidip kendi reklamınızı da tasarlayabiliyorsunuz. Ben bugün annemin, benim, kızkardeşimin, anneannemin ve kızımın yer aldığı fotolardan yaptım birşeyler... Neticede bu bir reklam, pazarlama şeysi, benim de koşup süt alacak halim yok filan filan ama yani gerçekten iyi yakalamışlar. Tebrik ediyorum. İnsan çok duygulanıyor.

Anneler günü geliyor. Bu sene çok daha farklı. Bugüne kadar hiç anlamamışım ki ben annelik nedir, nasıl bi şeydir, bilmiyordum ki.

Geçen bir arkadaşla konuşurken, "anne olmak dönüşü olmayan bir karar, çok zor" dedi. Ama düşününce anne olmamak da dönüşü olmayan bir karar. İkisi de zor. İkisine de saygım var. Ben olduğum için mutluyum. Olmasam bu kadar mutlu olamazmışım, eksik kalırmış.

Ela'yı tanımamak. Ela'sız olmak. Sanki öncesi hiç yok. Sanki hep Ela varmış gibi geliyor.

Annemi, anneannemi daha iyi anlar oldum. Bakalım. Allah anneanne olacağımız günleri de göstersin inşallah. Bunu daha Eloş dört aylıkken söyledim. Tam kız anası oldum, tam!

Çok yalnızdım bu işin başında. Şimdi bir sürü anne-dostum var. Ne güzel. Güzel annelerimiz bizim. Hepinizin anneler günü kutlu olsun.

Özellikle benim biricik annemin.

Annemin anneler gününü, kız kardeşimin de yarı anneler gününü, teyzelerimin de yarıanneanneler gününü kutluyorum buradan. Kızımın babaannesinin ve kendi babaannemin de kutluyorum.

Biraz erken oldu ama ne yapayım, içimden şimdi geldi.

Çocuk doğurmak, yetiştirmek insanın egosunu gömdüğü, kendini adadığı, çok fazla şey verdiği, bunu da söylenmeden, gönüllü olarak yaptığı bir delilik hali. Akıllı insan işi değil.

(Mardin olaylarını yazmak istiyorum bir yandan, düşündükçe başıma ağrılar giriyor. Yazamıyorum. İçimiz yandı resmen. Ayşe Önal habertürkte konuştu geçen. Bir değil, iki değil, toplum baskısı, ahlak polisi... Orada bir yangın daha var, buraya sadece dumanı geliyor. Çok acı.)

6 yorum:

Ayşe dedi ki...

canim anneler gunun kutlu olsun... :)
opuyorum elos hanimi... bu arada bannerda elanin ortaki resmi bitiriyor beni her baktigimda... Allah nazardan saklasin...

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

sizinde ilk anneler gününüzü kutlamak isterim...yazınız çok sevdim. anne olmak bir seçim..gerçekten anne olmak isteyen herkesin ,istediği zaman da anne olmasını diliyorum.....
sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

Erken anneler günü yazısına
bir kutlamada bizden ozaman

gunebakan dedi ki...

sen yoksan yokluktur,
senden öncesi yoktu...
......

cok klise olacak ama, ben de dünyaya kizimin annesi olmak icin geldigimi dusunmusumdur hep. ondan once nasil yasadigimi, ne icin yasadigimi hatirlayamam. buyudukce, paylasiminiz, iletisiminiz arttikca, annelik daha da keyifli hale geliyor. simdi kuzum 6 yasinda, hadi anne kiz kiza takilalim biraz diyor, mest oluyorum. iyi ki benim annem olmussun diyor, iyi ki varsin annecim diyor, eriyor, bitiyorum.

Anne olmak isteyen kimse bu duygudan mahrum kalmasin...

Allah bizlere de cocuklarimizla, sevdiklerimizle birlikte uzun omurler versin, torun murruveti gostersin ayol...
tum annelerin anneler gunu kutlu olsun...

Ozgur dedi ki...

Senin de kutlu olsun Ayşecim şimdiden:) Gelecekteki anneler günün kutlu olsun.

Esra'cım senin de gelecekteki anneler gününü şimdiden kutlarım.

Anneler günün kutlu olsun kuzucumun annesi:)

Ozgur dedi ki...

Günebakan, amin, amin, amin.

Ne güzel yazmışsın. Allah bize o günleri de göstersin. 6 yaş ne güzel yahu:) İkinci kız da yolda. Harikasınız siz. Öpüyorum üçünüzü de:)