28 May 2009

Ela Kanguru Güzeli...


12 yorum:

Ayşe dedi ki...

yerim ben o guzeli.. nasil bir kanguru o, markasi ne? cok degisik geldi (benim gozum sling'e alisti heralde, ondan).... optum.

Ozgur dedi ki...

Bu chicconun kangurusu. Almıştık, bir türlü verimli kullanamadık diye üzülüyordum. Böyle dışa doğru oturunca çok sevdik. Bol bol gezdiikk. Slingle de geziyoruz, böyle de değişik oldu:) Öperiz Ayşe teyzemizzzz.

Ozlem dedi ki...

Bu kadar olur:) Bana bir arkadaşım yollamış bu kanguruyu. Onlar kullanamamışlar. Nasıl bağlandığını çözmeye çalışıyorum bir kaç gündür:) Detaylı bir foto yollarsın artık;)

ilknur malcı dedi ki...

Bak şimdi bizde heveslendik.Bizde koyalım chicco kangurulu resmimizi

İlknur dedi ki...

gerçekten kanguru güzeli.

Biz bu aylarımız kışa geldiği için kullanamayız diye sling de kanguru da almadık. İyi de etmişiz. Küçük danamla kullanamazmışız ama sizin resimlerler nefis körlüyorum ben :)

Şapka pek yakışmış.

kuzunun annesi dedi ki...

Seni gezgin küçük fındık seniii.

Ozgur dedi ki...

Çekince yollarım Özlem'cim:)

Ozgur dedi ki...

Sevgili İlknur, koyun resimleri koyuun...

Ozgur dedi ki...

İlknurcum, iyi etmişsiniz. İnsan çoğu zaman kestiremiyor doğumdan önce ne kullanırım, ne kullanamam. Biz slingi güzel kullandık da, kanguruyu pek kullanamamıştık. Böyle yüzü dönük pek rahat ettik. Çok rahat taşıyorum. Puşeti indirip kaldırana kadar... İçim rahatladı. Alıp da kullanmamak beni çok üzüyordu:)

Ozgur dedi ki...

Kuzucum, düştük yollara:=) Sahildeki biracıda oturduk üstelik... :P

yeliz dedi ki...

çok şeker olmuş ela, kangurunun işe yaraması da güzel

Anne Duru dedi ki...

heheh aynısından bizde de var.. yok yok bu buluşma farz oldu:)