21 May 2009

Kitap Bebek Ela:)))


11 yorum:

İlknur dedi ki...

Hehe o da mı Tracy okumaya başladı ? Kuzey Tan dan sonra şimdide Ela. Valla artık kitapları el altından kaldıralım. Taktiklere karşı direnme metotlarını öğrenecekler yakında :)

Ayşe dedi ki...

ay yerim ben seni minik kitap kurdu... masallah sana.

Ozgur dedi ki...

Sorma Ilknurcum işimiz iş!!!:))))
Anneannesi koymuş, ben de çektim hemen. Sayfaları da kendi çevirdi:P

Ozgur dedi ki...

Ayşecim, Koralinin maceralarını aldım Eloşa okurum diye. Sonra kendim okuyup korktum:)

ilknur malcı dedi ki...

aferin ona :))

Defnenin Annesi dedi ki...

Minik kitap kurdu... cok tatli... masallah...

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

yerim ben onu...büyümüş bir de kitap okuyor....

huysuz dedi ki...

annesi, miriam stoppard'ın kitaplarını ya da pisi kedi serisinden al ona. çok sevecek, emin olabilirsin.

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkür ederiz teyzeleri:) Huysuzcum bakayım hemen dediğin kitaplara:)

kuzunun annesi dedi ki...

Yastıgın üstünde pek bir tini mini göründü gözüme :) Agacıda yaşken eğiyoruz galiba:)

Ozgur dedi ki...

Sorma kuzucum, anneannemiz koymuş kitabı, fotoyu ben çektim, yavru da sayfaları çevirdi. Ortak yapım:P