15 May 2009

Yaza Yaza Yaz Geldiii....



Yaz gelmiş İstanbul'a. Bu nasıl hava? Sıcak, daha da sıcak mı olacak?

Ben hastayım hala bir gelişme yok. Eloş iyi ama. Anneanneyle caddelerde fink atıyorlar. Bizim tanışmadığımız komşularla tanışıp kaynaşıyorlar. Apartmanımızda 7 aylık bir güzel varmış mesela. Annesi, anneannesi tanışıp kaynaşmışlar. Ben iyice yabani bişey mi oldum nedir.

Anneanneyle keyifleri çok iyi. Yani bir muhabbet, bir oyun. Yalnız zorlandı akşam uyumakta. Oyuna, eğlenceye doyamadı sanırım. Bi de çok aktif. Artık ana kucağının bebek kısımlarını çıkardık. Nerdeyse ineceği için kemerleri bağlıyoruz. Yalnız bırakamıyoruz. Bebiş sürekli hareket halinde, çok şeker. Dünyalar tatlısı yavrum maşallah.

Nerden nereye... Geçen sene 21 Mayısta ilk kez duymuştuk kalp atışını. Dünya durmuştu sanki. Annemler, kayınvalidemler, dedemler, minik kardeşim teyzoş... Herkes bir bayram etmişti, ne güzel bir sevinçti o öyle... Ne demişim:


Dün doktordaydık ve yavruşun kalp seslerini dinledik. Küüt Küüüt küüüt diye atıyordu gümbür gümbür. Hayatımda duyduğum en heyecan verici sesti. Sanki fantastik bir kurmacadan çıkmış hayata düşmüştü. Sanki bir düşünceydi önce sonra ete kemiğe bürünmüştü. Bir an dünya durdu. İçimde bir kalp daha var ve gümbür gümbür atıyor. Nasıl olur? Bir yandan inanılmaz bir mucize, bir yandan çevremizdeki tüm insanlar bu mucizeyi yaşadı. Hem çok sıradan, hem eşsiz. “O da ana kuzusu” lafının anlamını anlar gibi oldum. Kim olursa olsun onu karnında taşıyan kişi için özel ve mucizeydi herkes bir zamanlar.


Ya ben aslında resim koymaya gelmiştim. Kardeşim ABDde. Onun için bol foto koyacağım. Babam da merak ediyor. Günebakan teyzesi de hanimiş şortlu bacaklar demiş....

Eveeettt tüm sevenleri içinn karşınızdaaaa şortlu bacaklar::::







12 yorum:

Ayşe dedi ki...

ayse abla/teyzen yer seni Elos!!! masallah sana... o ilk ve son resimdeki body'miz cok guzelmis, mor/fistik yesili cok guzel gider, aferin sana Eloscum, cok stylish bir bebissin sen... :)))

annesi, sana da cok gecmis olsun... ilac al, bitkisel seyler ic diyemiyorum da sana, malum sut vermek durumu var. meyva suyu ic sen de... :))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok guzel bir bebek masallah :)
Sana da cok cok gecmis olsun. Sicakta daha da zor oluyordur :(

kuzunun annesi dedi ki...

Hakkaten bende pek cici buluyorum kıyafetlerini ve biraz teyze desteği seziyorum desem . Amerikadan falan :)

kirazsevdasi dedi ki...

yalnız o donencenin oyuncaklari pek bi kankigiller heralde, her yerde elinde :)
ısırırım yerim...
noldu kilo? merak ediyorum

yeliz dedi ki...

çok şekersin sen eloş:) özgürcüm çok çok geçmiş olsun.

Ozgur dedi ki...

Ayşe teyzeee, yeşilli morlu benim de favoriimmm bi de mavişli var. Onunla da koyarım resim...

Öperim teysemmmm.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler anne ve bebişi. Sıcak vurdu bi yandan, sormaa:((( Bu ne yahu. Ben de kuzeye göçmek istiyorum.

Ozgur dedi ki...

kuzucum, daha teyzoş dönmedi, bunlar mothercareden indirimde aldığımız bodyler:) Canlı canlı renkler pek hoşumuza gitti.

Ozgur dedi ki...

Kirazcım vallahi bu el dönencesi pek işe yaradı. Ötekinden hafif böyle elde oynuyoruz. :)

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Yelizcim size de geçmiş olsun çok...

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

eloşcuk maşallah çok tatlı bebek..her geçen gün büyüdüğünü izlemek gerçekten çok zevkli...bol bol resim lütfen..

gunebakan dedi ki...

ben o şortlu bacakları ham ham yemek istiyorum yahuuu...
maşallahhhh...
şimdi sıradaki isteğim: askılı elbiseli resim...
benim küçük kuzum da doğsa, büyüse böyle...
ah işte en tatlı zamanlar derken bunları söylüyordum ben sana. oyuncak bebek gibi giydir giydir sev...
öperim sizleri...