22 Haz 2009

Açıköğretim sınavında skandal sorular...

Açıköğretim sınavında skandal sorular

Açıköğretim sınavında sordular: Aşağıdakilerden hangisi kadına özgü bir davranış olarak kabul edilir? a) Çokbilmişlik b-) Baskıcılık c-) Konuşkanlık d-) Mantıksal düşünme e-) Kendine güvenme.

Açıköğretim Fakültesi Jandarma ve Polis Önlisans Meslek Eğitimi programında çıkan final soruları, kadınlar aleyhine süregiden cinsiyetçi söylemin, sınav sorularına kadar sızdığını bir kez daha ortaya koydu.

“Aşağıdakilerden hangisi kadına özgü bir davranış olarak kabul edilir?”
‘a-) Çokbilmişlik’
‘b-) Baskıcılık’,
‘c-) Konuşkanlık’
‘d-) Mantıksal düşünme’
‘e-) Kendine güvenme’

8 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Ahahaha , şaka gibi valla

melda dedi ki...

yok canım gerçek olamaz. inanmak istemiyorum buna.

Ayşe dedi ki...

ben de inanmak istemiyorum!

Ozgur dedi ki...

Gerçekten şaka gibi!
Sabah şoku.:(

yeliz dedi ki...

yuh artık bu kadarına da pes!!

Tekir dedi ki...

Kadınlara yapılanlar;

a. Cinsel Ayrımcılık
b. Gizli şiddet
c. Hepsi

c hepsi seçeneğini ve bu soruyu hazırlayan erkekleri karalıyorum!

Tuğçe dedi ki...

f) Hiç biri :)
Ne bu şimdi...
Yuuhfs!

Ozgur dedi ki...

Söyleyecek söz bırakmıyor insanda.