17 Haz 2009

Ben Ela...



Merhaba, bunu ummuyordunuz değil mi?
Gördüğünüz gibi kod yazmaya da başladım. :) Gerçi annem istemiyor. Ömrünü çürütmesin ekran başlarında diyor ama bakalım ne olacağım. Ben de bilmiyorum henüz. Diş buğdayım filan yapılsın belki söylerim. Hehehe.

Neler oldu neler. Öncelikle dün Ayşe teyze bize geldi. Kargo mu ne gelecekmiş, annem sinir oldu ve evde beklemek zorunda kaldık. Halbuki Ayşe teyze ile caddede buluşacaktık. Ama Allah'tan o bize geldi, böylece görüşebilmiş olduk. Çok sıkışık bir programı varmış, ABDden geldi, az kalıyor, bi sürü insanı görmesi lazımmış dedi annem. Çünküm az kaldı ve ben ona doyamaadımm. Uyumamak için elimden geleni yaptım. Uyumadım. O gittikten sonra da uyumadım ki, bi daha böyle bişi yapmasınlar. Ama tabi akşam uykum erken geldi bu sayede. Annemler de beni yatırıp yeni sezonu başlayan vampirli dizi "true blood"u izlemişler. Ben içerdeyken de duyuyodum seslerini zaten. Ne anlıyolar ki kan revan. Neyse canım, izlesinler bişi demiyorum. Yaprak dökümünden iyidir.

Yeni bir dönem başladı bizde. Meme dışında beslenmece diyebiliriz. Meme yine var iyi ki. Canım memeler. Ama başka tadlar da tadıyorum. Anne delisi sabahları gurme saati yaptı. Ne zaman yeni bişey deniyecek olsak saat 10-11 civarı deniyoruz. Genelde yeni tadları hemen kabul etmiyorum. Ölçüyorum biçiyorum. Meyveler hariç. Bu vitaminli şeyler ne güzel yahu. Elması olsun, armudu olsun, şeftali kayısı olsun. Hiiiç itirazım yok. Ne zaman verirlerse yerim. Joker gibi bişey. Ama pirinçli ve yapay sütlü şeylere biraz gıcığım. Bir ara annem hergün süt sağıp onunla yapıyordu pirinci bayılıyordum. Ama işte yeni tad manyağı oldu, pirinci enteresan şeylerle karıştıyor. İki gündür sebze çorbasının suyunu veriyor. Fena değil. Biraz daha fırsat tanınırsa sevebilirim. Aslında eziyor ya sebzeleri o kısmından da acıcık yedim. Bilmiyorum. Annem sen büyü daha sana suşi yediricem diyor. Deli mi ne. Alooo bebeğim ben daha! Yedirmez heralde. Babamın babası, babama ve amcama beyin yedirmiş hep küçükken, akıllı olmuşlar. Yok artık.

Öğleden sonraları pirinçli şeyden yiyorum mecbur. Bol bol anne sütü içiyorum. Bu ara abarttım. Lıkır lıkır oh yea. Akşam babamlar geldiğinde ise tekrar pirinçli şey ve meyvemi yiyorum. Teyze de baba da yedirmeye hevesli. Annem yorulmuş oluyor.

Bu arada ayıptır söylemesi ama kakalarım değişti. Artık çok daha az sayıda. İki günde bir filan. Hem de miktar daha yoğun. İlk başta annem ve babam ufak çapta panikler oldular ama doktor normaldir demiş. Duyan duymayan, katı gıdalara geçince bazı şeyler katılaşır ve de öyle günde üç dört kere yerine daha nadir yapılır. Gerçi fena olmadı. Ne zaman kaka yapsam annem sevinip beni yıkıyor. Aferim.

Başkaaa... AA büyüdüm ben. İki gündür kendi odamdayım. Nihayet yalnız kalabildim. Odamı seviyorum, alıştım. Denizaltına filan bayılıyorum. Ben bir denizkızıyım üstelik. Cıp cıp. Denizin dibindeyim sanki. Bu arada yakında gerçek denize gidecekmişiz. Acaba yüzebilecek miyim. Çok heyecanlı değil mi?

Sabahları balkona çıkıp bacaklarımı güneşlendiriyorum. Plajlara öyle bembeyaz çıkamam. Rezil olurum rezil. Gerçi annem 32 yıldır her yaz plajlara bembeyaz çıkmış bişi olmuyo dedi ama o başkaaa bu başkaaa.

Geçen hafta annemi bi deli ettim. Ama naapiyim. Sanırım bir büyüme atlaması yaşadım. Sürekli acıktım, huzursuz oldum, uyuyamadım. Bizimki de panik oldu. Neyse biraz daha düzene geri döndüm de rahatladı kadın. Biriniz şuna benin bi yazılım, algoritma olmadığımı anlatsın lütfen. Bu ne arkadaşım. Bazen öyle de olabilirim. Hiiiç!

İşin doğrusu ben de düzen seviyorum. Akşam daha güzel uyuyorum, anne daha mutlu oluyor. Hem erken kalkıyoruz artık, o bize daha çok uyuyor. Bi de Loona'dan "Hijo De La Luna" adlı şarkıda uyuyorum arkadaş. İspanyolca bilmiyorum ama yani nasıl bir ezgiyse ninni sanırsın. Horr. Bayılıyorum ona. Aa bi de annem yeni bir şarkı buldu. Led Zeppelin'den D'yer mak'er. Sesli harfler konusunda birebir.

İşte böyle sevgili teyzelerim ablalarım. Benden bu kadar. Mama ye, üstünü değiştir. Banyo yap, üstünü değiştir. Su iç üstünü değiştir. Bardaktan su içerken bardağı kapmaya çalışıyorum ama bırakmıyo anne kişisi. Denemeye devam!

10 yorum:

Ayşe dedi ki...

elosum ben de doyamadim sana... cok buyumussun. ilk geldigimde minicik bebeciktin, simdi cok tatli olmussun... Ama keske uyusaydin ben gittikten sonra... Olsun, gelecek sefer gordugumde seni kim bilir ne kocaman bir kiz olacaksin...

su yeni yemek isinde annecigi uzmek yok bak, ac kucuk agzini, gelsin ucaklar helikopterler... :)))) onlar faydali senin icin, yiycen ki buyuycen.

cok optum ben seni, anneye selam. Sor bakalim kargo gelmis mi?

Adsız dedi ki...

Daha neler göreceğiz bakalım! Ay bu bilgisayar işine bir düzenleme getirilsin. Ben geç kaldım. Herkes bizim hakkımızda yazıyor, konuşuyor. Olur mu canım! Haydi Bebek arkadaşlarım, uyumayın da ne yapacağımızı konuşalım.Anneler hep bizi yazıyor, biz de onları yazalım.Bakın Babalar Günü geliyor. Babanız için ne düşünüyorsunuz? Ben henüz karar veremedim...
Elacığım ben yeni başladım bilgisayara, henüz acemiyim. Bilgilerimizi paylaşalım olur mu?

Bu arada çok güzelsin. Seni görünce kalbim çarpmaya başlıyor, nedendir bilmiyorum. Büyükler buna aşk diyormuş. Ama ben emin değilim. Emin olunca adımı da yazacağım...

Cop COP ÖPÜYORUM SENİ...

Ozgur dedi ki...

Ayşecim geldi 6:30 civarı:)

Ozgur dedi ki...

sevgili adsız, annem de okuyo burayı, ona göre yaz:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Ela,

Ben anneni de çok seviyorum...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Bilgisayar da eline cok yakismis masallah :D

saricizmeli dedi ki...

Ahh ahh, canavar gibi gençler yetişiyor, yakında kimse bize kod yazdırmaz:))

Ela, boşver C'yi java takıl:P

Ozgur dedi ki...

Teşekkür ederiz Anne ve Bebişi:)

Ozgur dedi ki...

Sarıçizmeli teyze, annem diyo ki önce pilgisayarın anadilini öğrenecekmişim:PPP

Adsız dedi ki...

Sevgili Ela'cık, maşallah çok tatlı bir bebeksin... Allah seni nazarlardan korusun... İnşallah şansında yüzün gibi güzel olsun...

Güzel yanaklarında öpüyorum, tatlı bebek...

Zeynep