7 Haz 2009

Ben Havucu Dişlerim




Dişim kaşınıyooor, dişim kaşınıyor. Ne bulsam ısırmak istiyorum alooo. Neyse Allah'tan anane burda da bana havucu azıcık haşladı verdi. Ben de rahat rahat dişliyorum. Suyu da mideye gidiyor. Gözlerim mi güzel olacakmış, öyle bişey... (Anneannem diyo ki aman evde denerken dikkat edin. Azıcık haşlanmış olacakmış. Kopmayacak, ama ısırırken çok sert olmayacak. Bi de dikkat edilecek tabi.!)

Bardağa heyecan yaptı bizimkiler. Ne var efendim. Aylardır sizinle sofrada oturuyorum. Sadece hayallere daldığımı mı sandınız. Hiiç!





Bu arada benim bu anne baba manyak, manyak. Anneme benim gelişimi internetten okuyor. Orada okudu ki, bu vakitler bizler basit aritmetik işlemleri anlamaya başlıyormuşuz, toplama çıkarma gibi. Ama bizim anladığımız gibi değil... Üç tabak var diyelim, biri gitti aa bunlar kaldı geride gibi. Bunu duydular ya hevesliler, babam kaptı bir kaç kalem bak kızım, bu gittiiii, bu kaldııı diye uzun uzun anlattı. Ben de heyecanlı heyecanlı izledim. Heveslerini kırmiyim ilk günden dedim. Sonra balkonda mandallarla anane abaküs denen bişi yaptı. Utanmasalar yarın logaritma filan soracaklar. İşimiiiz işşşşş! Zaten cimlastik sırasında biiir ikii gibi bişiler diyolar. Sayıymış.

Günler gelip geçiyor vızır vızır. Büyümek ne güzel şey eyoooo. Sebze diye bişey varmış, onu bekliyorum bi de.

5 yorum:

Ayşe dedi ki...

oyle bir sarki var Eloscum. Ben armudu dislerim, sapini gumuslerim diye... :) Armut yedin mi sen hic bakalim? O da guzeldir, azicik daha buyu onu da yersin.. Ona meyva diyoruz biz. Bir suru meyvalar var, insallah cok meyva yiyen bir cocuk olursun sen.

ee oyle muhendis anne baba kizi olmak kolay degil elacigim, ama iyidir, bosver sen... :)) Ben geleyim, sosyoloji, feminism falan anlatacagim daha sana... :)

anneyi, ananeyi op benim icin, selam soyle. :)

Ozgur dedi ki...

Armut yedim, pek sevdim. Hatta bugün bile götürdüm bi tane. Mis misss:)

Sen gel gel, feminism istiyorum ben:)

Damla dedi ki...

Acaba boyuna 4'e bölüp versen daha mı iyi olur, bu şekilde eskaza büyük bir parça kopartırsa nefes yolunu tıkayabilir sanki.

Ay sokaktaki teyzelerin kulağını ört, kulağı ağrır yorumu gibi oldu bu ama ne yapayım, kusura bakma.

Ozgur dedi ki...

Sevgili Damla:)
Şu keskin dişlerimle ben bile kopartamam. Resimde belli değil ama havuç oldukça sert. Sertliği azıcık yumuşayacak kadar haşlanmış. Kopacak kadar yok. Merak etmeyesin:)

Adsız dedi ki...

Acaba anneanne soyleyebilir mi, kac dakika haslamak ideal? Haslamadan versek ne olur?