9 Haz 2009

Ela Bir Balıkken...




12 yorum:

funda dedi ki...

Yerler o güzel balığı :)

aysema dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Ohh ohh maşallah! Eloş da balıklar da çok güzel! Harika!
Sevgiler...

Fidanihal

Adsız dedi ki...

Ben o balığı yerim, hem de çiğ çiğ...

Sema

Parpali dedi ki...

Maşallah, maşallah, maşallah...

Ayşe dedi ki...

yerim ben o baligi.... ozgurcum, bu baya mobilize ekip olmus, yakinda pitir pitir gezer... :) masallah boyu da uzamis.

Ozgur dedi ki...

Funda, Fidanihal, Semai, Parpali, çok teşekkür ederiz:))

Ayşe'cim tam çekerken döndü böylece havada yakalamış oldum:) Anakucağından inecek nerdeyse. Yatakta iki farklı eksende dönüyor:) Bana da balığı yakalamak düşüyor:P

kuzunun annesi dedi ki...

Woww süper olmus , nereden buldunuz stickerları ??

Ozgur dedi ki...

Fotoyu koydum yazıyı yazamadım:) Sticklerları tavsiyeniz üzerine Koçtaştan aldık. Çok güzel şeyler vardı orda. Bizim balık olasımız geldi, iyi ki almışız. Çok teşekkürler yardım için. Saol kuzucum.

saricizmeli dedi ki...

Atilla Atalay'ın öpücük balığından olmuş tam. Pıt pıt pıt öpmelik.

kuzunun annesi dedi ki...

Bunları görmemiştim ben , harika olmuşlar , yakışır Ela kızın odasına .

kirazsevdasi dedi ki...

cok guzel olmus, gule gule kullansın Eloş hanım odasini.