23 Haz 2009

Eloşum, sarı papatyam...





11 yorum:

ceyızsandıgı dedi ki...

allah bağışlasın çok tatlı bebeğiniz sizide beklerim tekrar maşallahhhhh

Tekir dedi ki...

Son fotoda kedişe mi bakıyor tatlı eloş? hi hiii :)))

GAMZELİ ANNE dedi ki...

oh maşallah gülücüklü foto bi ayrı güzel:)nazar değmesin annesi hepsinde güzel kuzu:)

Güneş dedi ki...

Canım benim ya çok tatlı Maşallah Subhanallah.

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkürler Çeyizsandığı:)

Tekirim evet evet kedili emzirme yastığımız. kedişimiz de vardı ama arkadaşlarıyla eve çıktı büyüyüp:P

Gamzeli anne, gamzeli ela:) Hepsi kuzu hepsiiini yerim.

Çok teşekkürler Güneş teyzee.

Adsız dedi ki...

Ben oraya gelir seni mımmmm yapmazmıyımi Kız opozlar ne gene dötürmüşüni sizi seviyorumi

kirazsevdasi dedi ki...

ilk fotoya bayildim.
cok seker oldu bu kız cooookkkk
ısırırım uzaktan

Ozgur dedi ki...

Sevgili adsız (baba),
Biz de seni seviyoruz:)

Ozgur dedi ki...

Kirazım yakından da ısır:P

Ozgur dedi ki...

ALLAH BAGISLASIN.
Ben hep diyorum,bu kadar tatli olmasalar dertleri cekilmez wallahi:)

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

canım benim çok güzel olacak bu kız..