9 Haz 2009

Mim - Baby Shopping


Kuzunun annesinin mimini ancak yanıtlıyabiliyorum. Umarım kusurumuza bakmaz. Ara ara gidip Ela'nın kıyafetlerinin markalarına baktım tekrardan.

Bizim şöyle oldu. Eloşumuz daha gelmeden, anneannesi gidip bir sürü şey almış (herşeyi almış!). Üstüne teyzoşumuz o sıra ABD yolcusuydu, gelirken (çıldırmış) ve bir sürü kıyafet almış. Biz ancak zeylanda gittik, bir de mothercareden bir hastane çıkışı alabildik o zamanlar. Sonra tabi günler günleri, aylar ayları kovaladı derkeeeen, bir de baktık ohoo 3 ay çoktaaan geçmiş. Yeni şeyler aldık, sonra teyzoş tekrar ABDye gitti.Yeni cicilerimiz de gelmiş oldu. Şimdi markalar.

Carter: Şahsi favorim. Teyzoş sağolsun. Renkleri cıvıl cıvıl. Yumuşak. Kalıplar geniş. Şu alttaki resimdeki mavi şey carter mesela.

Children Palace: Bu da yine abd markalarından. Bodyler olsun, elbiseler olsun hep çok güzeller. Hem de çok kullanışlılar. Hiç bir falsolarını görmedim. 0-3 bodylerinin bazıları küçüktü yalnız.

Mothercare: İkinci tur bodylerimizi mothercareden aldık. Bence biraz pahalı, mümkün mertebe indirime denk getirmeye çalışıyorum. O zaman mantıklı oluyor. Bodylerini çok seviyorum. Renkeri güzel, penyesi güzel. Ordan tulum set aldık bir de çok memnun kaldım. Uzun uzun giydi. Tek şikayetim korkunç marka etiketi. Keserim, ürün zedelenir. Kesmem rahatsız eder. Yani ne gerek var kardeşim tuvalet kağıdı gibi uzun markaya. aaa.

Zara: Hediyeler geldi bize. Güzeldi, giydik. Biraz daha büyümeye daha uygun gibi geliyor bana.

Marks & spencer: Tulum, eldiven, şapka vs hediye geldi. Güzeller, ama ben gidip de kendim bakmadım hiç.

Zeyland: Nedense, buradan aldığım şeyleri pek verimli kullanamadım. Ama benim hatam var. Eloş doğmadan hemen önce gittim ve küçük şeyler aldım. Bizim kız uzun doğunca da hepsi birer kere giydirdik ve küçüldü. Annemin aldıkları vardı, güzel onlar.

İrem bebe: Annemin aldıklarından. Çok kullanışlı, yumuşacık. Pek memnun kaldık.

Damla bebe: Bu ürünler de çok şirin. Hala giydiklerimiz var.

Benetton: Teyzesi montumuzu ordan almış. Güzel bir mont, severek giydik.

Gap: Daha tam gezemedim:P

Pazar: Annemin pazardan aldığı bazı kıyafetler var. Bir eşortman altı var ki çok kaliteli çıktı. Bir kaç alt var, üst var. Yumuşak ve güzeller. Markasız ama lazım olunca elinin altında olması güzel. Fiyatları da çok uygun.

Alma imkanı varsa ABDden almak mantıklı. Ürünler hem güzel, hem de burdaki fiyatlara göre (marka fiyatlarına göre) uygun.

Bol bol body almak lazım. Bizde en çok body gidiyor. :)

Ben de İlknur'u ve Birinci Tekir Şahıs'ı, Kiraz sevdasını, Günebakan'ı ve k.i.s.d'yi mimlemek istiyorum. Fırsatınız olduğunda yazarsanız sevinirim.

sevgiler çok...

12 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

GAP ve M&S'in uzerine tanimam :) Ikisi de yahudi firmasi ne enteresan :P Adamlarin damarlarinda ticaret ve musteri memnuniyeti geziyor :) Inanilmaz kaliteli urunler. M&S Turkiye'de uretiliyor. Ihrac fazlasi urunler pazarlarda cok ucuza bulunabilir. Hani deriz ya, pazardan 3 kurusa aldim cok saglam cikti diye, ihrac fazlasi ya da cok minik defolu oldugu icin ihrac edilemeyip pazara dusmus olmasidir sebep.

GAP'in takdir ettigim bir ozeligi de, dunyanin dort bir yanindaki uretici fabrikalarinda, cocuk ve kacak isci calistirilmamasi icin sIKI ve gizli denetim uygulamasi. Sanirim 80 gizli mufettisi var, en son Hindistan"daki bir fabrikayi ucuza cocuk ya da kacak isci calistirdigi icin cikarmisti listeden.

yok ki dedi ki...

Ben de teyze olacagim hevesiyle epey bir bebek alisverisi yapar oldum. ABD'de ilk duragim hep Gap Kids oluyor, bir de Oshkosh var. %100 pamuklu yumusacik her urunleri.

Nelere dikkat etmeli bebek alisverisi yaparken? Pamuklu, cit citli, ne bileyim tek parca ya da iki parcali seyler mi daha pratik/rahat/saglikli?

kuzunun annesi dedi ki...

Yerim o cute- chick'i en . Carters da kesinlikle hemfikiriz .
Tek parca tulumlar özellikle ilk aylarda da kullanıslı oldu bence . Elbiseler askıl pantolonlar cici görünsesde mevsime göre uzun - kısa kollu tulum herzaman en cok kullanılan

Tekir dedi ki...

ah! alışverişşşşş, en sevdiğim şey :) en kısa zamanda yazacağım, sevgiler.
:)

gunebakan dedi ki...

ay canimmm beni sobelemissin. ilk firsatta yazacagim, cok yogun gunler geciriyorum isyerinde.
ama en sevdigim konulardan biri bu, sabirsizlaniyorum yazmak icin.
elosa cok yakismis mavi bu arada.
o koltugu nereden aldiniz ozgurcum onu da cok begendim ben...

ilknur malci dedi ki...

hangi ilknur?? :))))))))

Ozgur dedi ki...

Anne ve bebişi, ben ABddeyken Gap'ı çocuk işçi çalıştırıyor diye boykot ediyorduk diye hatırlıyorum. Şimdi senin yazdıklarını okuyunca bir an çok şaşırdım. Ama tabi benim dediğim 2002-2004 filan. Belki o zamandan bu zamana bişeyler değişmiştir. Kısa bir aramada şunu buldum http://www.gapsucks.org/

Hatta banana republic filan da protesto edilenler arasındaydı. (Ki onun kıyafetleri tam üstüme göreydi. Heheh) Bir fırsatım olursa son durumlar nedir diye bakacağım, malum uzak kaldık...
sevgiler.

Ozgur dedi ki...

sevgili yok ki,
%100 pamuklu doğru seçim. Ama tek parça, çok parça biraz yaşa ve mevsime bağlı. Kış cocuğuna tulum çok iyi oluyor mesela. Sırtı açılmıyor. Yazın da bodyler güzel oluyor. Onlar da tek parça alttan çıtçıtlı. Dikkat edilecek en önemli hususlardan biri (bence) minimum düğme, güzel dikiş(iplik kopmamalı kolay kolay) geniş yaka. Koca kafa oluyo bu minikler. Geniş yaka çok rahat ettiriyor...

Teyze anne yarısı, teyzlerr bilir, o da bi içgüdü kanımca. Benim kardeş hiçbişi bilmeden gidip aldı bi sürü şey, hepsi de acayip işe yaradı:)

Ozgur dedi ki...

Katılıyorum kuzucum. Ama bir şık elbise/pantolon filan olmalı bence. Arada süslenmek istiyor insan:)

Ozgur dedi ki...

Eline sağlık tekircim:)

Ozgur dedi ki...

Günebakan, deneyimli anne olarak yanıtları bekliyoruz. O koltuğu abdden gelirken bi arkadaş getirmişti. Çok işimize yaradı. Ucuzdu da. Şimdi fiyatı coşmuş yalnız.

http://www.amazon.com/Boppy-Cradle-Comfort-Bouncer-Blue/dp/B000HZBZBG/ref=sr_1_14?ie=UTF8&s=baby-products&qid=1244633165&sr=1-14

Ozgur dedi ki...

İlknurcum, bütün İlknur'lar:)))