30 Haz 2009

Mim'e Yanıt Gelsin...

Mine ve Ceylin Yağmur mimlemiş bizi:)

Hemen yanıtlayalım.

1-kullandığım parfüm:
Doğal anne kokusu:)

2-kullandığım krem:
Düzenli kullandığım bir krem yok. (Ayşe bana krem getirmiş, onu sürdüm bir kaç kere.)

3-en son okuduğum 3 kitap:
The Sirens Of The Titan - Kurt Vonnegut
Çalışmanın Mutluluğu ve Sıkıntısı - Alain de Botton
Mevki Uygarlığı - Robert Sheckley

4-son aldığım 3 ürün:
Eloşa diş kaşıyıcı meyve filesi
Chicco Kaşık
Mama sandalyesi

5-seyrettiğim 3 dizi:
lost
fringe
true blood.

Ben de hemen, ayşe'yi, kuzunun annesini, tuğçe'yi, yeliz'i ve özlem'i mimliyorum.
sevgiler...

4 yorum:

Ozlem dedi ki...

Ben de Lost izliyordum,sonradan koptum yazın Gossip Girl'e taktım:) 2.sezonu da bitince rahatladım:)
Seninki diş kaşıyıcı meyve filesini sevdi mi?:)

tesekkurler mim icin:)

Ozgur dedi ki...

Ben lostu ilk bölümunden beri download edip edip izlediğim için artık manyaklık boyutuna geldi. Kopmam kopamam. Gosip girl, mecbur kalınca baktığım dizi. Fena değil, güzel göndermeler filan var. Bi de NY özlemi gidermece:)

Diş kaşıyıcı hakkında karışık hislerimiz var. Sevdi sevmesine de eline aldığı şeyleri sallayıp dizine vuruyor. Bu defa filenin hijyeninden huzursuz oluyorum. Okuduğum kadarıyla ıslak olmadıkça tozdan filan çok korkmaya gerek yokmuş. Evdeki bakterilerle zaten samimiymiş. Dikkat edilmesi gereken nokta ıslak yerler ve dışarısıymış. O nedenle file de ıslak. Biraz takılınca alıyorum elinden. Tam randıman aldığımız söylenemez.

Tuğçe dedi ki...

Alain de Botton'ı beğendiysen Kiss and Tell'i de şidddetlee tavsiye ederim!

Ozgur dedi ki...

Bakarım Tuğçe, teşekkürler:)