24 Haz 2009

Tin Tin Tinimini Hanım, Anneanne ve Ela

video

11 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ooowwwww
çoooook tatlı sıpaaaaaa

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

bu kız en geç 10 aylıkken yürür mine demişti dersin :)
yeğenım aynıydı sürekli kıvraktı ela gibi 7 aylık olmadan dikildi, 10 ayında yürüdü.martta yaşını doldurdu, şimdi de durmuyo maşallah ...
çok tatlısın ela ve anneannesi de tabii =)

Ozgur dedi ki...

Teşekkür ederiz Hülya teyze. :)))

Mine'cim, yürüsün valla:) Ama nasıl tutucaz onu bilemiyorum. Meraklı taze meraklı:)

Ayşe dedi ki...

oyyy- elos, yerim teyzecim seni ben... Masallah sana...

annanen de gelmis sanirim... anneyi de annaneyi de op benim icin...

Ozgur dedi ki...

Ayşecim anane bir hışımla geldi geçti heyheyheyyy ben de o arada bunu çektim:) Uğradı gitti:)
sevgiler çok, tekrar yakalardığımda öperim:P

Senem dedi ki...

hahaha, çok tatlı çoookk!!!

ilknur malci dedi ki...

maşallah elaya benim tahminimde 10.5 aylıkken yürürmesi doğrultusunda.bakalım görelim :)

Adsız dedi ki...

Harika ikiliyi sahnelerde de görmek istiyoruz!

Bayıldım Eloşa... Maşallah...

Fidanihal

Pelin dedi ki...

Benim kiz da Sefatli agaclari yani nam-i deger `Tin Tin Tinimi Hanim` sarkisina bayiliyordu... Hatta ninnimiz buydu, anca bu sarkiyi soyledigimizde emzigini alip gozlerini kaydirmaya basliyordu, simdi onu hatirladim :-) Masallah Ela Bebek de cok tatli

nesrin dedi ki...

Cok tatli, allah bagislasin.

Çınar dedi ki...

ay ayy, bayıldım ben bu tini mini hanımaa. Bebekken de şimdiki gibi çok tatlıymışş:)