11 Haz 2009

Yemekteyiz - Ela


Malum artık bir de yemek faslımız var. Bizim küçük hanım ciddi ciddi yemek yer oldu. Maşallah! Önce ana kucağında yediriyordum ama yavaştan geçtik mama sandalyesine. Şimdilik sütlü pirinç ve meyve yiyoruz. Bu arada ben yemeğe abanınca sütün de kalorisi arttı sanırım. Eloşun kilo artışı filan güzel, boy uzuyor. Tekrar maşallahlar gelsin. Epeydir oturup yazamadım. Hep kısa kısa geçiştiriyoruz. Yalnız Ela'nın aldığı gram başına ben yüz gram alıyorum. Bu gidiş nereye kadar bilemiyorum...




Bu bizim kiraz güzelimiz. Tatlılığına dayanamayım e bebekten almıştık daha doğmadan. İyi ki almışız. Favori önlüğüm, ayrıca çoook şirin oldu kızım. Yiyesim geliyor. Hamm.




Bunlar da mama sandalyesi durumları. Dün ilk kez yedik, hem de odamızda. Yalnız anne fotoğraf çekmeye daldı sonra. Bugün daha yüksek randıman bekliyorus:P





Fotolar öncelikle dedemiz için gelsin:) Anneanne gördü ama dedemiz ayrı kaldı bizden epeydir.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Kiraz guzeli mi cilek guzeli mi? Ay onluk harika, cok tatli olmus kiziniz. Kac aydir takip ediyorum blogunuzu, oyle tatli olmus ki, masallah!

Tuğçe dedi ki...

Hakkaten Özgür!İlahi...Çilek ayol :)
Mama sandalyesi açılışı hayırlı uğurlu olsuun :) Bool bol yensin, ham haam, yarasın yarasın! Maaşallah!
Öpüyorum çok...

funda dedi ki...

Aman da kuzuların kuzusu şeker çilek :)
maşallah annesi ona yesin bütün yemeklerini büyüsün hemen :))

mine dedi ki...

bi tatlı yenilir çilekte burda işte...maşallah..bu çilekler tam yemelik olmuşlar artık..cok tatlı bu eloş kız ya...biz mama sandalyesi almadık siz almıssınız memnunmusunuz ne tavsiye edersiniz..teşekkürler

sevgiler diğer çilek ve annesinden

havvanur dedi ki...

özgür annem maşalah çok şirin eloşumuz şekerli pirinç nedir pek anlamadım bnd yapayım pilav ve dolma içi ver dedi doktor elif in damak tadına uymadı bu mamalar şekerli pirinç yemek istioz lütfennnnn cevap beklesem reca etsem özgürannem))

kirazsevdasi dedi ki...

ay ay ayyyy mama sandalyeleri filan :) buyuyorsunuz Ela hanım cok tatlisiniz anneniz kiraz dese de tatli bir cilek olmussunuz :)

Ayşe dedi ki...

komik Elos'um benim... cok tatli masallah.. O cilekli mama onlugu de cok seker olmus, bu cilegi yemek icin krem santi pudra sekerine gerek yok, kendinden kremali sekerli... :)

Ozgur dedi ki...

Teşekkür ederiz Adsız teyzemiz:)

Tuğçecim, çilek yahu çilek tabi. O da bişey mi ben geçen Yaşar Nuri Öztürkün programından bahsedecekken Yaşar Bilge Ceylan demişim. Kafa bir milyooonnn:)

Teşekkür ederiz Funda teyzemiz, büyüsün kızımızzzzz.

Diğer Çilek'in annesi, vallaki çilekdeş oldular kızlar:) Çok şekerler ikisi de. Mama sandalyesi baby crespo aldık ama daha 1 kez kullandık. Çok emin değiliz, acaba daha marka mı alsaydık diye içime dokundu.

Havvanurcum, şu Hippin sütsüz, şekersiz bi pirinç gevreği var. 4 aylıktan itibaren kullanılıyor. Bizim kız küçük diye doktor onu söyledi. Ben onu anne sütüyle ve biraz suyla hazırlayıp yediriyorum. Odur yani:) Sadece suyla verdim sevmedi. Anne sütü sağıyorum ama iyi mi ediyorum bilmiyorum.

Kirazım diye diye çilek kiraz yandı devreler kirazım:)

Ayşecim feci bişi oldu bu şekercik:)

Maşallah, maşallah:))))

mummy dedi ki...

Önlüğe bayıldımmm:))İçindekini de unutmuyoruz canım..Maşallahlar ona..Hadi bakalım hayırlı uğurlu ola ek gıda maceralarınız:))

Sugibi dedi ki...

kendi halim aklıma geldi. oğlum ela kaderken mama sandalyesine oturtunca ayakları ne zaman tablaya değecek diye merak ederim. eğer sen de ediyorsan söyliyim çok uzun sürmüyor:) tadını çıkarmak lazım:))
çok tatlı küçük hanım maşallah:)

gunebakan dedi ki...

kıs fıstık...
maşallah sana...
yine yemelik pozlar yani özgürcüm.
çilekli önlüğe bayıldım, ben de bi tane almazsam çatlarım valla...

Ozgur dedi ki...

Teşekkür ederiz mummy:))

Sugibi, aynen senin dediğin gibi düşündüm:) Ne kadar küçük diye düşündüm. Ah ah.

Günebakan, al tabi yaa yakışmaz mı yavruyaaa