27 Tem 2009

Dikili'de Neler Oluyor?

Özgüranne Dikili'den bildiriyor.

Hızlıca haberler:

Sitenin interneti biraz nanay, damlıyor ama güldür güldür akmıyor. Buna da şükür diyoruz ve devam ediyoruz. İyiyiz. Eloşun keyfi pek yerinde. Ben biraz ateşlendim ama bugün daha iyiyim. Geldiğimiz gibi kendimi Ege'nin sularına bıraktım, sonra da nazar mı değdi ne oldu bilmem. Bünye alışkın değil tabi. Ela anneannedeyken kızımın teyzesiyle yüzdük, yüzdük. Özgürlük... Kıyıda bebeler. Ne çok bebek var bu sene.. Genelde 7 ay civarı. Belki önceleri de vardı da ben yeni görür oldum. Ama yok, gerçekten bebek sayısında patlama var. Geleceğin çetesini görür gibiyim.

Herkesler Ela'yı sevmeye gelir. Yazlıkçı durumlarımız pek keyifli. Ki ben entellik icabı yazlık sevmem normal koşullarda. Hehehe.

Babam Eloşumuza gitti bir yatak aldı. Bir güzel cibinlik filan derken pek afilli bişey oldu eldeki imkanlarla. Kız küçük prenses. Üç kişi çevresinde fır dönüyoruz. Minik havuzuna koyduk, çıldırdı. Daha denize götüremedik benim hastalığım nedeniyle. Bakalım belki yarın.

Eloş için bütün ilaçları almışım da kendim için bir aspirin olsun koymamışım çantaya.

Bugün ilk kez tarhana çorbası içtik. Domatesli sebze yemeği yedik. Anneannesi pişirdi, ben de yedim. Pek güzel. Sitede birileri lokma döktürmüş, ondan da yedik.

Gelirken çok rahat geldik. Oto koltuğu kılıfının hikmeti mi, babamın usta şöförlüğünün mü artık. Güle oynaya geldik, umarım dönüş yolculuğu da böyle geçer. Perşembe günü bir kaç yeni oyuncak almıştık. Maymun, çita, kaplan karışımı bir hayvan. Bir de minik telefon. Yolda onlarla oynadık uzun uzun. Uyku saatleri de denk gelince şahane oldu.

Tek terslik, geldiğimiz gibi kıza yoğurt yedirecektim ama bu bölgede sütaş yokmuş. Sadece Tansaşta değil, bilimum diğer markette de yokmuş. Bir tane komşudan bulduk, sonra süt aldık, onunla annem mayaladı. Ela höpür höpür götürdü. Evde mayalanmış yoğurdu da yedirdikten sonra annelik vicdanım rahatladı biraz. :P Şu anda karşı komşumuzun ninni sesleri geliyor.

Ela çoktan uyudu. Yorgun bir günün ardından annem, babam ve ben balkonda çay içiyoruz. Annem bulaşıklar için içeri girdi şimdi. Ben ha babam yazıyorum. İnsan blogu özlüyor. Sevgili İstanbul'da kaldı. Özlüyoruz ama gelecek. Onu bekliyoruz. Henüz blog arkadaşlarımızı arayamadık, kısmetse yarın aramayı düşünüyoruz.

Böyleyken böyle. Arada yazmaya çalışacağım. Kuzunun annesinin yazısını okudum. Onlar için bir yemek yazısı yazmak istiyorum bakalım olursa.

Sevgiler.

4 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Tatilin ailecek tadini cikarin insallah :) Iyi tatiller.

Tuğçe dedi ki...

Geçmiş olsun! Dikkat et kendine...
Senin rahatsızlığın dışında herşeyin yolunda olmasına çok sevindim...
Ne güzel yazlık günleri bunlar böyle, oohh...Keyfini çıkarın.
Sevgiler

kirazsevdasi dedi ki...

geçmiş olsun Özgürüm,
Eloşa opucukler.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Anne ve Bebişi. Yaşasın tatil...

Tuğçe'cim daha iyiyim şimdi, çok saol, sevgiler.

Kiraz'ımm öperiz biz de sizi...