28 Tem 2009

Dişli Bir Güzel Geldi Hanım Heyyyyy.

Öğlene doğru emzirirken aklıma geldi, yok canım dedim. Öğleden sonra parmağı bir attım ağıza ne göreyimmm. İki tane dişimiz patlamış, uçları çıkmış!!! Ay bir sevinç, bir sevinç. Bir mutluluk. Telefonlar edildi, sevgili, kardeş, babane, dede arandı. Annem, babam, ben. Birbirimize bakar bakar dururuz. Annem inanmadı, bir de o baktı. Bariz iki diş gelmiş. Maşallah kızımızaaaaa!

İshal, ateş, huysuzluk, uykusuzluk çok şükür yok. Çıktığını anlamadan hop diye geldi, hoş geldi, sefalar getirdi. Annemin dediğine göre bizim de öyle olmuş. Genetik demek ki.

Sonra bugün denize gittik Eloşu da alıp. Uyuduğu için sokmadık, artık yarın belki. Ben kendimi Egenin sularına bıraktım ama kalbim İstanbul'da kaldı. Biraz tensel bir ilişki oldu denizle aramdaki. Sevgiloş gelsin artık.

Bugün komşuya oturmaya da gitti Ela Hanım. Anneanneyle gittiler otudular. Aman bizim kızda bir sohbet, bir muhabbet. Ben de gittim. Hanım hanımcık oturduk. Ela uzun uzun çiçeklere etrafa bakar. Oturur, konuşur. Baba dell deeel dell yapmayı öğrendi. Eliyle de gel gel işareti yapıyor. Çok büyüdü. Sanki temiz hava, bol gıda serpildi. Boyu uzadı, yanakları tombiklendi gibi geliyor. Bugün ayakları üzerinde tutunarak durdu ciddi ciddi. Hızla büyüyorlar.

Hele bu dişten sonra sanki genç kız oldu. Bir başka oldu. Çok heyecanlandım, daha beklemiyordum nedense.

Anneanne yemekler serisi devam ediyor. Geldiğimden beri Ela'nın yemeklerini ona devrettim. Usta elden damak zevki edinsin, çeşit görsün.

Üç kişiyiz. Gündüz derin uykular uyudum, bir kalktım ki anneanne, dede Ela oyun halısında oyuna dalmışlar. Oyun halısı doğru değil, köşk desem yeridir. Acaba padişahlar saraylarında kızımın orada ettiği kadar rahat etmişler midir? Sanmam!

Öyle güzel oynuyorlar ki...

13 yorum:

Seyhan dedi ki...

hoşgelmiş inciler ...

füsfüs dedi ki...

dişleriniz hayırlı olsun
inşallah ela da defne gibi dişlerini hep böyle sıkıntısız çıkarır
hep çıktıktan sonra farkedersiniz umarım, ağrısız acısız

Tuğçe dedi ki...

Süpermiş!
Hayırlı uğurlu olsun...Maaşallah maaşallah...Çok görmek istedim şimdi Ela'yı, öyle anlatmışsın ki...Foto isterüük! :)
Büttüün aileye selamlar, saygılar,hürmetler...

Ayşe dedi ki...

ay tam yemelik yutmalik olmustur, keske oralarda olsaydim ben de... tatil donusu Elos'u dinlemek istiyorum annesi, bakalim ne gibi izlenimleri olmus... Herkese cok cok selamlar.

kirazsevdasi dedi ki...

harikasin Eloşumm...
Tam bir cesur yureksin, aglamadan sızlamadan ikisi birden cickmis. cok opuyorum seni.

fazi dedi ki...

:) eee şimdi diş hediyesini kim alacak annesi mi? :) hep sağlıklı sorunsuz güzel dişleri olsun kuzunun:)deniz havasını bekliyomuş.annanede güzel yemekler yapınca dişsiz tadı cıkmaz dedi bıdık sanırım

Tarkanın Annesi dedi ki...

Darısı başımıza umarım tıpkısının aynısı sorunsuz ateşsiz osuz busuz bizde atlatırız çünkü bu ateş olayından sıtkım sıyrılmaya başladı iyice. Bide Eloş'un fotolarını istiyorum orda denizde yan gelmiş yatmış hallerini merak ediyorum bay bay...

yenianne dedi ki...

Maşallah ela'yaaa..Annesini hiç üzmeden,kendide yorulmadan çıkarıvermiş dişleri..

Öpüyorum çok güzeller güzeli hanım kızımızı:)

kuzunun annesi dedi ki...

Oo ne güzellllll

ZeyNes dedi ki...

Hayırlı olsun Ela bebeğin incileri!İlk günler yemek yedirirken tık tık vurup sesini duymaktan kendini alamıyor insan:)Azıları ve köpek dişleri de böyle sıkıntısız çıkarır umarım.Sevgiler

gunebakan dedi ki...

masallah, masallah. tum dislerini boyle kolayca cikarsin, inci gibi disleri olsun insallah.
hic curugu olmasin, dis hekimine pek ugramasin, sapasaglam disleri olsun hep...
opuyorum sizi...

dağlar kızı dedi ki...

Maşallah Ela'ya. Büyüdükçe daha da lokum oluyor bıdık :) Nasıl eğleniyordur şimdi orda kimbilir?

anne yazar dedi ki...

Hayırlı olsun Eloşuma,daima en lezzetli meyveleri, sebzeleri, yemekleri tatsın kuzucuk o dişlerle hep:)) Amin:))