22 Tem 2009

Doruk ve Bütün Kızlar Toplandık 2


Efendim, biz yine bir "anneler, çocuklar" günü yaptık. Pazar Kirazsevdası ile buluşmuştuk. Tuğçe gelememişti. Hafta içi de buluşalım dedi. Biz cumartesi yolcuyuz kısmetse Ege'ye (Kalbimm egedee kaldıı nırırnıınırırırr). O nedenle çabuuk çabuk dedik biz de. Ayrıca bir sosyalleştik, pir sosyalleştik. Bugün eski bir arkadaşımızla buluştuk akşam. Düğüne davetliyiz, bakalım gitmeye gayret edeceğiz. Davetiyenin üzerinde kızımın da adı var, çoook sevindik. Yarın başka bir arkadaşla buluşucaz. Durduk durduk, sıkıştırdık programı. Özetle dün hazırlandık, kuşandık yola çıktık. Kirazcım sağolsun bizi evinde çok güzel ağırladı.

Bu arada daha önce mailleştiğimiz ara ara yorumlaştığımız ve görüşmek istediğim çok fazla blogcu arkadaşımız var. Hep istiyorum ki buradan duyuralım, bir yer seçelim ve görüşelim. Ama işte anca böyle ayak üstü hızlı organizasyonlar yapabildik. Bu bir başlangıç oldu, bundan böyle döndüğümüz gibi buradan duyuralım, alalım yavruları gölge bir yerlerde açık havada görüşelim. Görüşemediğimiz arkadaşlardan çoook özür diliyorum burdan. Gelmek isteyen elimize mum diker, buluşuruz...

Daha önce yazmaya fırsatım olmadı. Bu blog dünyası acayip bir yer. Örneğin Kirazla bugüne kadar tanışmamış olmamız mucizeymiş. Velhasıl, blog arkadaşlığını çok sevdim ben. Bebekli arkadaşlığı da. Arkadaşların doğurmazsa, doğuranlarla arkadaş ol. (Atasözü denemesi.) Konular ortak. Blog okuduğumuz için çoğu zaman arkadaşından daha iyi tanıyorsun. Yazılar içten. Dertler içten. Annelik paylaşımın yüksek olduğu bir alan. Bir şey işe yaradıysa ısrarla (bazen bayarak) anlatmak, paylaşmak istiyorsun mesela. Çok mutlu oldum ve eğlendim. Meğer ne konuşasım varmış:)

Efendim gittik, bizim kızı oyun halısına koyduk. Bizim evde olmadığından çok fena eğlendi. Halının her köşesine gitti, dolandı. Duru hanım her zamanki duruluğuyla çevreye güzel güzel baktı, güldü. Doruk, efe pozisyonunda oturdu, hımm kızlar gelmiş dedi ve etrafa karizmatik bakışlar attı. Biz anneler de durmadan konuştuk, bir yandan alt açtık, emzirdik, besledik, kaşıkla yoğurt yedirdik, meyve yedirdik, uyuttuk, kucakladık, oynadık veee konuştuk.

Ela: Bu ana kucaklarının değişikleri de varmış, hımmm ilginnnç.

Duru: Doruk saçlarına dokunabilir miyim?
Doruk: Bu duruma göz yummak zorunda mıyım anne?

Doruk: Ciddi ciddi düşünüyorum da, bu anneler cidden çok konuşuyor yahu.

Doruk: Heeeyyy.
Duru: Anneme bakın...
Ela: Duru oyuncağa bakkk.


Ela: Annee bu da eğlenceliymiş. Ben normal halıyı da gezicem.

Duru: Elbisemi giydim, tokamı taktım, koltuğa oturdum. Misafirliğe geldik biiiz.

Ela: Halıyı da gezerim, dışını da gezerim. Ohhh.

24 yorum:

Ayşe dedi ki...

yaaaa, ozendim ben size.... yerim hepsini cok sekerler Allah nazardan korusun. O her daim havada ayaklari operim... :)

ilknur malcı dedi ki...

yaaa ben niye ankaradan birileriyle tanışamıyorum kıskandık işte

Adsız dedi ki...

Ben de isterim...
Elma yanaklardan, kiraz dudaklardan, ela gözlerden, doruk beylerden ben de yemek isterim. Hepinizi çok çok öpmek isterim...

Hepsine sağlıklı, mutlu, başarılı uzun ömür dilerim. Hep güzellikler sizleri biraraya getirsin emi...

Bir baktım, bir baktım, bir daha baktım. Doydum mu? Hayıııırrr!..

Adsız dedi ki...

Duru güzellerden, demeyi unutmuşum. Eklemiş olayım...

Sevgiler...

anne yazar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
anne yazar dedi ki...

Hakikaten özenmemek elde değil:) İstanbul'a mı taşınsak:) Gerçi sık geliyoruz bi buluşmayı denk getiriveririz elbet bir gün:) İlknur ben de Ankara tayfasıyım tanışalım biz de onları kıskandıralım:D
Not: Doruk gittikçe azalan erkek nüfusunun bir bireyi şimdi bu buluşmalar sorun olmayabilir de ileri de paylaşılamayan erkeğe dönerse bilemem:D

Ozgur dedi ki...

Ayşe'cim, yine yaparız sen gelince:)))
Öperiz biz de seni çok. Ela selam söylüyo..

Ozgur dedi ki...

İlknur, siz de tanışın. Gerçekten farklı bişi... Çok tavsiye çok....

Ozgur dedi ki...

Adsız, pek şekerler hepsiiii!

Ozgur dedi ki...

Adsız, teşekkürler yorumlar için...

Ozgur dedi ki...

Anne yazar, gittikçe azalan erkek nüfusu diyince bi an tırstım, hemen araştırdım. İçimiz rahat etsin. Erkek fazlası var hala... 65 yaş üstü hariç, daha çok erkek var.

doğumda: 1.05 erkek/kız
15 yaşın altında: 1.05 erkek/kız
15-64 : 1.02 erkek/kız
65 üstü: 0.84 erkek/kız
genel: 1.02 erkek /kadın (2009 est.)

CIA factbooktan baktım. Amaaa dersen ki tamam erkek sayısı fazla ama adam gibi adam var mı? Ona katılırım. İyi yetişmiş, duyarlı, "insan gibi insan" erkek oranı daha az olabilir:(

Deliyim ben bi de:P

kirazsevdasi dedi ki...

çok güzel bir gundu, tadı damagimizda kaldi, genisleyelim hep bulusalim, boyle iş guc olmasin, alalim cocuklari, cikalim caddeye icelim kahvelerimiz ohhhh.

fazi dedi ki...

ben daha çok yeniyim bu blog aleminde :) yani yazar olmak anlamında :) ama uzun zamandır blog okuyucusuyum (bu da bişidir canım )okurken çok eğleniyorum gülüyorum düşünüyorum fikirleniyorum yorumda yorum... ne güzel olmuş bu buluşma tanışma . yabancılaşan , vurdumduymazlaşan ,komşunun komşuyu tanımadığı zamanımızda ne iyi olmuş :) özendim imrendim :))

sevgiler

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

dorit'imi ana kucağına atıp kızlar halıya serilmiş, haremlik selamlık yapmışsınız. ne o, korktunuz mu erkekimden :)))
üçünüzü bir arada görmüşken yazayım
ben en çok;
- durunun o "miss turkey" ifadesine bayılıyorum. çok temiz berrak bir suratı var. gözlerden bahsetmiyorum bile, kıyamıyorum bakmaya
- eloş'un o çok feminist, akademik, bilmiş, hafif ukala, "sizin bildiğinizden fazlasını unuttum ben" bakışına hastayım
- doruk'umu da fena halde tuna'mın o dönemlerdeki haline benzetiyorum. kaşı, gözü bir yana o ifade bile aynı sanki. böyle bakarken sanki kokusu geliyor ekrandan. çok cin bakıyor. çok farkında sanki her şeyin. tüm oğlan bebeler gibi fena halde kırılgan.
hepinizi çok çok öptüm.
özgürcüm, ege derken tam lokasyon ne bacım ???

Ozgur dedi ki...

Kiraz, kesinlikle yapmalıııı!

Ozgur dedi ki...

Fazi, çok teşekkürler yorumun için:) Beğenmene çoook sevindim. Kızların arası da yakın anladığım kadarıyla. Takipteyim ben de:) sevgiler...

Ozgur dedi ki...

Hülya'nın Tunası,

Dikili, Sarımsaklı, Ayvalık civarlarında olacağız. İlk hafta Dikili, İkinci hafta Sarımsaklı.

Bakalım nasıl olacak... Bekle bizi serin sular.

Anne Duru dedi ki...

ya bendeee....haberim olsa gelirdim..çok isterim hepinizle tanışmayı..
çok ama çokkk tatlılar maşallah:))

yenianne dedi ki...

sizin 2.haftanızda bize Ayvalık'tayız.Evimize bekleriz efendim :))

KUZEY TAN dedi ki...

Kuzey Tan da erkek nufusunu temsilen gelemek istiyor.Tek düşüncem bizimkini öyle sakin tutamayız.

Ozgur dedi ki...

Anne Duru, tatilden dönelim, organize olalım, olur mu?:)
sevgiler.

Ozgur dedi ki...

Yenianne, özelden iletişim bilgileri atabilir misin ozguranne@blogspot.com

Ozgur dedi ki...

Kuzey Tan'ı her zaman bekleriz:) Uslu durmasın zaten, o da ne:P

yeliz dedi ki...

çok güzel olmuş, çok tatlılar, hepsi nefis yazı müthiş, sevgiler...