7 Tem 2009

Fikri Mühim Bir Kişiyim Ben : Selpak Kağıt Bez

Bloglarda görüyordum, ne bu acaba diyordum. Nihayet gittim baktım. Fikri Mühim diye bir ağızdan ağıza pazarlama ajansıymış. Kayıt oluyorsun. Sana ilgi alanına göre numune gönderiyorlar. Sen de ne düşünüyorsan dürüstçe sağda solda, arkadaş arasında ya da blogda anlatıyormuşsun ziv ziv. Bunu normalde de yaptığım için ilginç geldi. Ürünlerin numunelerini yollamaları, önceden deneyip deneyip anlatmak da fena fikir değil gibi geldi. Güzel yanı dürüst olmanı istiyorlar. Yani abartıp ayy muhteşeem bişi demene gerek yok. Bakalım nasıl gidecek.

Bu bağlamda eve dün bir adet Selpak Kağıt Bez geldi. Hemen heyecanla açtım. Birazcık uzaydan gelmiş muamelesi yapmış olabilirim:) Önce kokusu. Gerçekten güzel bir parfümü var. Ama parfümden hiç hazetmeyen biriyseniz ilk anda biraz fazla gelebilir. Hemen açtım kullanmaya başladım. Akşam eve sevgili ve kızkardeş geldi. Onlar da (meraklı tazeler biz) derhal yıkayalım, kullanalım, aman silelim etrafı diye denediler. Şimdi olayı şu selpak kağıt bezin: Mutfak temizliğinde genelde bez ya da kağıt havlular filan kullanılır. Kağıt havluya benim içim acır çünkü hem parçalanır, hem de bol bol atarsın. Bez de bir noktada cidden kirlenir, yıkayasım gelmez. Bu kağıt bezleri birden fazla defa yıka yıka kullan, sonra da at. Bana iyi bir alternatif olarak gözüktü. Hatta ben bunla toz filan alırım diye düşündüm. Neticede ıslatıp kullanıyorsun. O kısmı iyi.

Ayrıca Ela'ya yemek yedirirken her yer mütemadiyen battığından, bana ortalığı silecek bir şey lazımdı. Farkettim ki ya ıslak bezle, ya da peçete türü şeylerle siliyorum. Haldır haldır peçete alınıyor eve. Ya da bezle ama her öğün olduğu için yıkamaya yetişmek mümkün değil. Bu sabah kahvaltıda Ela'nın mama sandalyesini, yemekleri hazırladığım sehbayı, efendim mama dökülmüş parkeyi, mama sıçramış (kaşık sallama olimpiyatları) (allahtan deri) koltuğu bir güzel selpak kağıt bezle yıkayıp yıkayıp sildiim sonra da attım. Oh dedim. Tavsiye ediyorum.

Şimdilik bu kadar. Ela ellerini vurarak eeee diyor. Bu yeni sinirlenme mimiği. Kızdırmiiyim ben kaçiim. Sevgilerrr.

8 yorum:

Ayşe dedi ki...

o selpaklar burada da var. en dayaniklisi bounty'ninkisi oluyor. malesef ben kullaniyorum... aslinda birakmak istiyorum kullanmayi, ama simdilik boyle re-use ede ede bayagi azalttim kullanmayi...

Ozgur dedi ki...

Ben memnun kaldım Ayşe'cim. Alternatifinde daha çok zarar veriyorum çünkü.
Ela'ya yemek yedirirken etrafın batmasına çözüm bulamadık. Alıyor kaşığı sallıyor kerata:) Bugün tekrar kullandım tekrar memnun kaldım. En azından tek seferde yıkayıp yıkayıp sehbayı filan iyice silebiliyorum. Öbür türlü başa çıkamıyorum.

Tekir dedi ki...

Hımmm, fikri mühim bana da gelmişti davetiye şeklinde reklamcı bir dostumdan, bir bakmış kararsız kalmıştım. Rapor vs. yazmak lazımmış tembel olduğumdan istemedim. Selpak olayı güzel, geçen ay makarna göndermişlerdi :)

Bu arada ben selpak reklamını gördüğümden beridir tırım tırım aradım yok buralarda! Selpakçılar, kadıköy marketlerine de yollayın şu ürünü :)Bez olayına kılım ne yapsam arınmıyor sanki, kağıt havluya da "onlar halka diil fil" felan diyorlar ama bir yere kadar.

Ayşe dedi ki...

ya bu arada blogunun yeni formati cok guzel oldu/oluyor, keske ben de biraz daha html bilsem...

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkürler Ayşe'cim. Ben de bildiğimden değil. Hazır bir template buldum, öyle uğraşıyorum ıvır kıvır. Daha bir sade olsun istedim. Bi sürü de yerim oldu. Saçımı kestireceğime burayla uğraşıyorum işte:)

Ozgur dedi ki...

Tekircim, rapor filan nasıl gidicek ben de bilmiyorum. Evdeyim ya hani, bir şeyler yapmalı gibi bir modum var, sanki zamanım bolmuş gibi:) Bakalım deneyelim, görücez. Yazarım burdan zaten. sevgiler.

Bu arada cidden iyi bişiymiş. Bugün biraz daha kullandım sehpaları filan sildim:P

k.i.s.d. dedi ki...

ABDde iken pek severdim yıkanabilir kağıt bezleri, katılara geçince Şırnak'ta bulabilir myiiz acabam? Bulamazsak isteriz artık buralardan :)

Ozgur dedi ki...

K.i.s.d ne iyi oldu yazdın. Merak ediyorum naaptınız, nasılsınız? Siz gitmeden görüşsek mi acaba?