20 Tem 2009

Fotoroman: Bir Buluşma

Doruk: Merhabaaa. Burası neresi yahu?


Ela: Hımm, yeni bir arkadaş, du bakiiim biraz.

Ela & Doruk: Anneler anlaştı, biz de anlaşalım. Hadi elele tutuşalım. (Kendileri tutuştu.)

Ela: Anne bak, arkadaşım oldu.
Doruk: Naapsam acaba?
Ela: Arkadaşımı inceliyim iyice.
Doruk: Cool durayım azıcık.
Ela: Hımm bu da bir bebek ama benden daha küçük. İnceleyeyim biraz.
Doruk: Ela Hanım buymuş demek...
Ela: aaa, bir küçük el daha.
Doruk: Zaten küçüğüm, ama karizmayı bozdurmam!
Doruk: Centilmenim ben. Alırım eli, alnıma götürürüm. Evet.
Doruk: Elinizi öpeyim leydim.
Doruk: Kelebeğimin ikizi Ela'daymış, çok şaşırdım!


Özetle, güzel bir gün oldu. Daha pek minikler ama birbirlerinin farkındalar gibi. Sakin ve güzel bir gün geçirdik. Gerisi gelsinnnn. Kiraz sevdası ve Doruk'la tanıştığımıza pek memnun olduk ailecek!



18 yorum:

Adsız dedi ki...

Yerim ben bu çok bilmiş bebekleri. Zamane bunlar ayol...
Sevgiler.

Tuğçe dedi ki...

Çok şekerler!Kaçırdım ilk buluşmayı ama bir dahakine,inşallah.Çok yorulmuşum ama şu şirin Doritos'u sıkıştıramadığıma üzüldüm...:(
Elacığım çok güzelsin be, çok tatlısın.Birtanem benim...Çok güzel bir fotoroman Özgürüm,ellerine sağlık!
Seviyorum sizi...

Tuğçe dedi ki...

Özgür,Levent'e söyledim senin sayfanın adresini...Açtı.Fotoromana bakıyor. İlk sözleri:
Aaa, sarkıyor kıza :):):)
Aaa, çok tatlılar bunlar, sağdaki Ela mı?
:):):)

Ozgur dedi ki...

Adsız, öyleler maşallah ikisine de:)

Ozgur dedi ki...

Tuğçe'cim, bi dahakineee. Duru'şumu özledim ben de. Bucurukkk.

Ozgur dedi ki...

Aman babası duymasııınn:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

ayyy cok sirinlermis masallah yahu :))

Ayşe dedi ki...

cok komik olmus bu fotoroman ya... nasil da bakiniyorlar oyle birbirlerine...masallah diyorum ikisine de... :)

Adsız dedi ki...

Kalkıp geliyorum. Alah allah bu ne hal böyle. Hııı sende kabahat yok. Ben o babaya sormazmıyım bunun hesabını.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

sanırım doruk olgun kadınlardan hoşlanıyor.
burdan dorit'e sesleniyorum. doruuk koçumm. koçum bırakma bu kızı. anası akıllı kendi güzel. pek bilmiş bakıyor. aman diyim...

yeliz dedi ki...

süper olmuş, ne iyi etmişsiniz de buluşmuşsunuz... ikisi de acayip şirin görünüyorlar

Tekir dedi ki...

Doruk'un Ela'nın elini öptüğü fotoğrafa bayıldım, çok şirinler çok...

Ozgur dedi ki...

Anne ve Bebişi, Ayşe, Adsız, Hülya'nın Tunası, Yeliz, Tekir'cim çook teşekkürler yorumlarınız için. Yavruları beraber görmek büyük mutluluk:)

ZeyNes dedi ki...

Çok tatlılar çoookkk...Güne daha güzel bir başlangıç yapılamazdı:)

aysema dedi ki...

Çok tatlılar maşallah...

Ozgur dedi ki...

Zeynes ve aysema,
Pek şekerler, gelip gelip bakıyorum ben de resimlere:)
Teşekkürler yorumlar için.
Maşallah!

anne yazar dedi ki...

Çok şeker olmuşlar ya:) Bu arada Ela'da gittikçe daha da güzelleşiyor çok canlar yakacak bu leydi:)) Babasına sabırlar diliyorum:D

mine dedi ki...

yerim ben ikisine ..maşallah elayla doritosa...