12 Tem 2009

Gündemden Kaçmak...

Görmemek, duymamak ve bilmemek istiyorum. Çocuğum küçük, buna sığınıp kaçmak istiyorum. İdil Biret'e olanları duymamış olmak istiyorum. Bu ülkede "namusunu teslim edecek zorba" arayanlar daha ne kadar "kışkırmış kışkırmış" dolaşacak düşünmemek istiyorum. Çin'de olanları bilmemek istiyorum. Bosna olaylarını hatırlamamak istiyorum. Bosna için toplanan paraların iç edildiğini unutmak istiyorum. Deniz Feneri ne oldu takip etmek istemiyorum bile. Ona para veren naif insanlar bir şey yoktura ciddi ciddi inanıyorlar mı düşünmek istemiyorum. Bazen gitmek istiyorum. Yeni bir şehir bulamayacağımı biliyorum...

Zalimlerin her daim mazlum kılığında bu halkı defalarca kandırmasına seyirci kalmaktan yoruldum. "Provakasyona gelen zavallıların" bizim insanımızı yaktığını, linç etmek istediğini görmekten, polisin onların omzunu sıvazladığını görmekten...

Sonu yok.
Tatsız işte öyle.

Hiç yorum yok: