30 Tem 2009

İnternetsiz Olmak...


Çok fena çoook.

En kötüsü yorum yazıyorsun gidiyor, bazen gitmiyor. Sen gitti sanıyorsun, noo. Hatta kitubi'ye bir yorum yazmıştım uzunca. Meraktan sevgiliye telefon ettim cevap var mı diye. Yok, hatta senin yorumun da yok diyince afalladım. Yani tesadüfi dostlar. Okuyorum ama yazıyorum suya yazar gibi. Ya gider, ya gitmez.

Tatil durumları devam. Ela ile akşam yürüyüşleri. Hava çok rüzgarlı hala denize giremedik. Yarın akşam babiş gelecek. Holey. Gelsin babiş. Ela deel deel deel (eliyle de gel gel işareti yaparak) demeyi öğrendi. Şimdilerde ananesi ona elle öpücük yollamayı öğretiyor. Komşumuzun 2 yaşındaki oğlu, kızımıza öpücük yolluyor. Annesi şimdi doya doya yolla oğlum, büyüyünce vururlar diyor. Yazlık acayip. Hep kardeşimin eski halleri geliyor gözümün önüne. küçücüktü buraya ilk geldiğimiz zamanlar. Biz gençler takılırdık. Onlar da peşimize takılırdı. Biz büyüdük, onlar büyüdü çete oldular. Akşamları Ayvalık, Sarımsaklı gece hayatı, Gossip filan. Geldikçe ben onlara takılır oldum hatta.

Şimdi bizim kız ilerde buralara gelip kendi çetesiyle gezecek mi, denize gidecek mi. Çok fantastik geliyor bana.

Müzik dinliyoruz bazen. In the deathcar, we are alive... var ya hani. Nedense çok dokunmaya başladı bana. Çaldığında başka bir boyuta geçiyorum." When I touched you I felt that you still had your baby fat \ And a little taste of baby's breath makes me forget about death... " Bu ortamla, bu hayatla hiç bir ortak noktası yok belki ondan. Güneş, temiz hava bol gıda bir ortamdayız. O yüzden iyice hüzünlü.

Geçen gece rüyamda yunuslarla oynaya oynaya yüzüyordum. Cennetti orası. Öyle mutlu uyandım ki.

Balık bu, düşünmez. Bilir.

Sürekli yazmak istiyorum, nedense internet olmayınca yazamıyorum. Halbuki yaz biriktir, sonra yolla di mi?

Özetle... Blogçu dostlar okuyorum. Yorum yazmaya da gayret ediyorum. Ancak gönül gözüyle duyun beni:)

Sevgiler kocaman burdan

Resmin açıklaması:

Ela'nın geleceği belli olunca anneanne ve dede kızımız için bir kayısı ağacı dikerler. İşte o ağaç ve kızım. Tutmuş. Komşularımız biz yokken göz kulak olmuş. Kızımızın dikili bir ağacı var şu hayatta:)

Hiç yorum yok: