10 Tem 2009

Misafir Geldi Hanım Hey...




Sormayın, dün ağır misafirimiz vardı. Duru hanım ve annesi Tuğçe hanım bize ev gezmesine geldiler. Ela'nın ilk kez bir arkadaşı evimize geldi. Amanın evimiz şenlendi. Anneler olarak bir sohbet, bir sohbet. Arkadaşlar güzel ama hem anne, hem arkadaş apayrı bir şey gerçekten. Oh her konudan konuş konuş dur. Bir yandan kızlar arada emer, arada sırayla ana kucağına otururlar. Bi biri uyur, öbürü uyanır filan pek hareketli bir gün geçirdik. Çok eğlendik anlatamam. (Biz aslında bir blog buluşması ayarlayalım diye konuşup duruyoruz ama yaz vakti bir türlü duyuramadık, edemedik. Kısmet)



Ne konuşasım varmış. Çok sevindik gelmelerine. Bakalım zaman içinde daha da sosyalleşeceğiz inşallah...

Akşam üstü başka bir arkadaşım bize geldi. Uzun zamandır görüşmemiştik. Hep beraber de oturduk, sohbet ettik. Daha sonra Duru'lar gittiler. Ela uyudu, arkadaşım sevgili ben başbaşa konuştuk. Çok tuhaf bir yandan, bir yandan çok doğal. Ela'dan önce aynı koltuklarda oturur, hayata dair konuşur dururduk. Arada şarap/bira içerdik. Daha eskiden beraber sigara da içerdik. Şimdi, Eloş içerde uyurken, hayattan, aşklardan, ailelerden, çocuk sahibi olmanın getirdiği güzellikler ve değişikliklerden, ilişkilerden uzun uzun konuştuk. Gece geç saatlerde balkonda oturduk, hava serin serin. Çok mutlu oldum. Sanki hayat daha bir rayına girdi gibi. Ben hala aynı benim gibi.

Yaşasın hayat! Yaşasın dostlar!

8 yorum:

aysema dedi ki...

Ohh ne güzel, kızlar büyümüş de annelerini gezdiriyor! Durun bakalım daha ne güzellikler yaşatacaklar size... İkisini de öpüyorum çok çok...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ben bu iki prensesi de çok seviyorum ve yazılarını hiç kaçırmıyorum inan bak. Çok zevkli onları okumak.

kuzunun annesi dedi ki...

oh oh , sefanız olsun.

yeliz dedi ki...

oh ne güzel, iyi yapmışsınız, bebekli annelern birlikte takılması kadar güzeli yok...

Tuğçe dedi ki...

Efendim hoşsohbetiniz, güleryüzünüz, ve sıcağa rağmen :) evsahipliğiniz için tekrar tekraar teşekkür ediyoruz.Bir dahaki sefere bize bekliyoruz.(Ayol ne klasik ev hanımı kapı önü muhabbeti oldu ama kusura bakmasın kimse)
İyi ki varsın blogspot...
Sevgiler,selamlar...

Ozgur dedi ki...

Teşekür ederiz aysema hanım:)

Evet prenses onlar gerçekten Tarkanın annesi:))

Kuzucum darısı hep beraber inşallah.

Yeliz keşke biz de görüşebilsek...

Tuğçe'ciğim, geleceğizdir tez zmaanda. Ben ev sahipliğini unutmuşum, tam şaşkoloz oldum. Fekat çok eğlendik biz ailecek... Duru'yu öperim..

anne yazar dedi ki...

Aman maşallah kızların ikiside birbirinden tatlı görünüyor:) Belli ki Duru bebeğin gelişimi pek bi yerinde, bakışlar pek bi anlamlı anne Tuğçe kendini boşuna üzüp duruyor.( Bu arada sanki Duru'cuğun gelişimi saçlara gidiyor gibi maşallah. Bizim kızların da saçları biraz artsada iyice kıza benzeseler değil mi :))
Özgür anne bu konuyla ilgili değil ama neden blog ve neden özgür anne açıklamanı okudum gerçekten çok güzel cevaplamışsın tebrik etmek isterim. Son olarak Duru bebeğin altındaki patchwork oyun halısı kime aitse nereden bulabileceğimi söyleyebilir mi çok şahaneymiş. Bebeklerimizle beraber çok mutlu, sağlıklı yıllar diliyorum sevgiyle:))

Ozgur dedi ki...

Sevgili anne yazar,
Duru çok büyümüş maşallah. Akıllı akılı bakar, tatlı tatlı güler. Dünya tatlısı yavru. Ama işte annenin hep gözünün önünde olunca ta anlaşılmıyor büyüdüğü... Evit bizim kızların da saçları uzasın, şöyle lüle lüle olsun diye bekliyorum:)

Özgür anne yorumuna teşekkür ederim:) Yalnız nerem özgür bilmiyorum bugünlerde evlerdeyiz. Bakalım düzelecek inşallah. Çok sıcaaak.

Oyun halısını benim becerikli kayınvalidem dikti. Eloşum doğmadan hazırlamış.Ben o tür işlerden anlamadığım için tam nasıl yaptı bilmiyorum. Sorarım.
Beğenmene çok sevindim. :)