13 Tem 2009

Muz Güzeli Küçük Maymın


10 yorum:

ilknur malci dedi ki...

ne güzel fileyle birşeyler deniyorsunuz bizimki acayip huylanmıştı fileden hatunda kaşıntı yapmıştı :))

1 ay sonra artık eline birşeyler vermeye başlarsınız oylesi daha cok hoslarına gidiyor.her taraf batsada kıyafetlerde kalıcı lekeler kalsada onların kendi elleriyle birşeyler yediğini seyretmek çok ama çok guzel bir duygu

Adsız dedi ki...

Ela muzu, ben Ela'yı yiyeceğimm. Çok canım çekti...

yeliz dedi ki...

yaa maymun deme, çok şeker bikerem ela:) bakma bana ben de tosbaa, böcük, cüce, velet, eşşşşek ve daha neler diyorum Arcaya:)

Ozgur dedi ki...

İlknur'cum, ya biz sevdik file olayını. Muz şeftali filan. Ama dediğin gibi eline alıp yese çok daha memnun olurum. Fileden tek şikayetim özellikle muz sonrası temizlemesinin zor oluşu. Ne kadar temizlersem temizliyim yine bi kalıntı kalmış gibi geliyor.

Olsun leke olsun, nasılsa bi ay sonra giyemiyolar o kıyafeti:)
Yesinler de minikler. Oh taze meyve gibisi mi var.

Ozgur dedi ki...

Sevgili adsız, (babacım?)
gelin de yiyin lütfen pek şeker oldu:)

Ozgur dedi ki...

Yeliz, biz de mavmav, kedi, davşan, böcük filan gidiyoruz. elinde muzla görünce maymın oldu ama. Kımıl kımıl yiyor muz bitiyor, bi dene daha istiyor. Ben de oh potasyum güzeli olmuş diye seviniyorum. holey.

Adsız dedi ki...

Ben yorumumu şimdi yazıyorum. Yavrum sana teşekkür ederim.Bizi bu güdfhjklıuyrr den haberdar ettiğin için. SAĞ OL. BABAN

İlknur dedi ki...

Bende tam o muzu fileden nasıl temizlemeyi başardın diye soracaktım. Salatalık verirken ağzına fileyi değdirmeyen çocuk yala yala muzla bitiremedi amaaaa ben adam akıllı temizleyemediğim için bir daha eline veremedim fileyi :(

Ozgur dedi ki...

İlknur, temizleme işi zulüm. Ela bırakır bırakmaz yıkıyorum, sabunluyorum, fırçalıyorum, tersli düzlü bir daha yıkıyorum. Bulaşık makinesinde tekrar yıkıyorum. Kaynamış suya koyuyorum filan. Tekrar sabunluyorum, tekrar yıkıyorum. Bezdirdi biraz. Yedek fileler var, onları da kullandım. Bugün filede şeftali verdim ne kolay temizlendi diye sevindim. Zor. Muza bayılıyor. ŞEftali de iyi gitti. Yarın bi de karpuz mu denesem diyorum.

Ozgur dedi ki...

Babacım, teşekkürler yorum için. Annecim sana da teşekkürler ilk yorum için. Bak anlamışım en azından sizden birinin yazdığını:) Yorumcu aile:P