24 Tem 2009

Son Durum...

Ela yolda terlemesin diye oto koltuğuna basit bir kılıf diktim. Ama hayalete benzedi biraz. Öcüüü.

Ortalık toplanması, çamaşırı, yıkanması, asılması, katlanması, Ela'nın ıvır zıvırının yerleştirilmesi işi bitti. Fotoğraf makinası ve kamera şarjda. Mamalar kaldı bi tek, Milupa bisküviliyi unutmamalıyız. Oralarda ne bulunur ne bulunmaz bilemediğimden stokladık. İlaçlar tamam. Kuzunun annesi sağolsun çok faydalandık. Print edip işaret koyuyorum bitenlere. Deniz ürünleri filan tamam. Kendi çantam tamam. Şampuan diş fırçası kaldı bir...

Yorulmuşum.

İlk tatil. İlk deniz. İlk kum.
İlk yolculuk.
İstanbul'un dışına ilk çıkış.
İlk deniz yolculuğu. (feribot)
İlk ege tadı.
Babadan ilk ayrılış. (Allah ayırmasın)

Eşyaları toplarken pek anne hissettim kendimi.
Onu unutma, bunu unutma.

Güzel telaşlar bunlar.

7 yorum:

Ayşe dedi ki...

eline saglik annesi!
cok opuyorum. iyi yolculuklar... en onemlileri sapka ve gunes kremleri... :))) odum kopuyor gunes yanigindan...

ela selin dedi ki...

iyi tatiller!

yenianne dedi ki...

Özelden mail atıyorum,sürekli hata mesajı geliyor.Umarım almışsınızdır maillerimi..

kirazsevdasi dedi ki...

çok becerikli gordum kuzum seni :)
hadi bakalim, bol sans...

Ozgur dedi ki...

Aldım onları Ayşe'cim:)

Teşekkürler Ela Selin

Yenianne gelmedi mailler
ozguranne@gmail.com

kirazım, hiç sorma:P

öperim çok

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bizim yerimize de boool bolaman güneşlenip eğlenin oooh.öpüldünüz.

kuzunun annesi dedi ki...

İyi tatiller size , bizde h.sonu dönecegiz , insallah bizim tarafada ugrama sansınız olur , öpüyoruz