24 Tem 2009

Tatilden Önce


Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde.

Dün sabah uyandım, Ela kendi kendine konuşuyor, biraz daha uyuyayım dedim. Ama babası kız huzursuzlanıyor diye almış, kalkmışlar. İçeri gitmişler, alt değiştirmişler. O sırada baba şarkı söylüyor. "Yalan dostuum aşk diye bir şey varr / Aşk dediğin kırk yıllık eğlence /Bilemedin yüz yıl sürsün / Kapılıp da öpülen çoook" derken Ela'yı da öpüyor. Ela da kahkahalar içinde. Uykulu uykulu pek sevdim o hallerini. Uyandırmamışlar da. Çok ama çok güzel bir sahneydi. En güzel sahneler kaydedilemeyenler, fotoğrafı, videosu çekilemeyenler. Ela'nın dün meme emerken aniden gülmeye başlaması, o haline gülmemiz üzerine daha beter gülmesi, o güldükçe, bizim daha çok gülmemiz gibi.

Yarın yola çıkıyoruz. Ayvalık, Sarımsaklı, Dikili. Cunda adasını nasıl özlemişim. Geçen sene hamile hamile gezinmiştik oralarda. Bir hafta annemlerin yazlığında kalacağız, sonra sevgili gelecek Sarımsaklı'ya geçeceğiz. Plan bu.

Ela'nın çamaşırları yıkanıyor. Kuruyacak doğruca bavula girecek. Bizim kıyafetler yıkandı, kurudu, yerleştirilecek. Akşama yemek yapılacak. Annemler geliyor, ev toparlanacak. Nasıl yetişecek bilmiyorum. Her şeyi bıraktım yazı yazıyorum ben de. Bugüne kadar hep yetişti, yine yetişir nasılsa:P

Bakalım nasıl olacak. Kuzunun annesinin listesini tekrar kontrol etmeli, unuttuğumuz bir şey var mı?

Oralardan yazabilir miyim bilmiyorum. Fırsat buldukça yazmaya çalışacağım. Hatta becerebilirsek o civardaki blogcularla buluşmaya çalışacağız. Bakalım...

İki hafta sonra döneceğiz. Bakıcı ablamız işe başlayacak. Üç hafta kadar Ela'ya beraber bakacağız. Bu arada anlaşıyorlar mı, nasıllar, ilişkileri ne alemde gözleyeceğiz. İçime sinerse, öyle gidecek. Sinmezse annem çağrılacak bir süre. İşe dönülecek. Süt izni akıllıca kullanılacak. Belki öğle molasıyla beraber kullanılacak. Denenecek, görülecek. İş verimi, ev verimi, akıl, ruh beden sağlığı en önemlisi Ela'nın keyfi nasıl gözlenecek. Her şey yolunda ise devam edilecek. Olmazsa, yeni çareler aranacak. Belki Tübitak Arge destek için proje yazarım. Belki başka bir şey. Evden çalışma yolları aranacak.

Her şey düzene oturacak.

Her şey yoluna girecek.

Her şey çok güzel olacak...

di mi?

13 yorum:

aysema dedi ki...

Her şey çok güzel olacak, inan...

Ozgur dedi ki...

Biz daha Dikili,Sarmısaklı ve Ayvalık'dan geldik.Çok güzel bir tatil geçirdik.Aman sinek savarlarınızı unutmayın.Ama gitme öncesinde iki gün stresten dişim ağrıdıı:)

Umarım çok güzel bir tatil geçirisiniz.

Tuğçe dedi ki...

'Di!'Tabii ki olacak.Ben çok inanıyorum herşey yolunda gidecek...
Hazırlıklar için kolay gelsin.
İyi tatiller...Benim yerime de yüz :)
Eloşumu öperim...

kirazsevdasi dedi ki...

evet evet evetttt
her sey cok guzel olacak.
olmazsa baska yollar bulunacak ama moraller bozulmayacak.

eloş cok keyifli tatli bi kız olarak hayatina devam edecek, en onemlisi bu...

Cooook mutlu tatiller dilerim.
bizim icin de yuzmeyi unutma.

Cok operim ikinizi de, selamlar.

Anne Duru dedi ki...

çok çok ama çook güzel tatiller..dönüşünüzü sabırsızlıkla bekliyoruzz..
herşey çook güzel olucak tabiki hiiç takılma:)

Ayşe dedi ki...

Allah yol acikligi versin, cok guzeldir oralar simdi... benim icin de yapin ne yapiyorsaniz!!!
diger isler de hepsi yoluna girer, rayina oturur, yuregini ferah tut... opuyorum... Annaneye selamlar.

yeşim dedi ki...

Sitenizi yeni keşfettik, Mertle birlikte takipteyiz. Yazılar süper, Ela şeker mi şeker:)) İşe başlamaksa ayrı bir konu. Mert 5.5 aylıktı ben başladığımda. Duygularımızı paylaşırız bilahere, şimdi size iyi tatiller, iyi eğlenceler..Evet, herşey gayet güzel olacak:))

yeşim dedi ki...

sitenizi yeni keşfettiki takipteyiz. Yazılar süper, Ela şeker mi şeker. İşe başlamaksa ayrı bir konu, bilahere paylaşırız duygularımızı. Size iyi yolculuklar, iyi eğlenceler.. Evet, herşey çok çok güzel olacak:))

ezginin annesi dedi ki...

merhabalar yarı adaşımıza iyi tatiller dileriz. Biz de inşallah
Didim yolcusu olacaz haftaya Ela kzucuğu öptük

anne yazar dedi ki...

İyi tatiller Özgür anne ve özgür kızı en güzel günler, en güzel tatiller sizin olsun:))

Ozgur dedi ki...

Aysema: umarım öyle olur...

Özgür, ay yaşasın:) Sinekler fena:(

Tuğçe: saol canım, yüzerisss:P

Kirazcım: Evet evet, moraller yüksek olmalı, bol yüzülmeli...

Anne duru: Görüşmek üzere...

Ayşe: Her şeyden çifter yapiciiizzz, senin için. Mesela dolma mı var, hemennn iki tane yiyciim:P

Yeşim, hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz.

Ezgi'nin annesi, size de iyi tatiller.

anne yazar, çoook teşekkürler.

Bütün iyi dilekler için çok sağolun arkadaşlar. Ne güzel, ne güzel... öpüyoruz sizi!

dağlar kızı dedi ki...

Özgür, çok güzel bir tatil olacağına eminim. İlk tatil:)
Denizle ilk karşılaşma, suyun sınırsızlığına bu kadar yakından ilk bakış, şaşkınlık, o şaşkınlığın getirdiği sevimli ifadeler, minik ayakların kumla buluşması, gıdıklanması, mis gibi deniz havası...
Sonra sudan çıkarkenki o şirin lepistes görünümü, ayaklar kıpır kıpır, heyecan bir yandan, ıslanmış güneş yanığı pespembe göbüş :)
Havluya sarılırkenki o güven, ağızdan burundan deniz suyu fışkırtıverme, tatmin olmuş bir gülücük minnoş suratta.

Size de çok güzel bir tatil diliyorum, inşallah Sarımsaklı'nın da, Ayvalık'ın da, Dikili'nin de keyfini çıkarırsınız. Ama en çok Ela'nın keyfini çıkarırsınız diye umuyorum :)

Biz de bu yaz aynı mekanlara bizim Ela benim göbüşteyken gittik. O sapsarı kumsalında kızımla ve tatlımla yürüdük gün batarken bol bol. Akvaryum suyunda yüzdük doyasıya. Seneye inşallah Ela kucağımda gideriz biz de :)

Tüm iyi dileklerimiz sizinle. iyi tatiller :)

Damla dedi ki...

evet, evet girecek tabiki,
önce düzene girecek, sonra bozulacak, sonra sen düzene koayacaksın yeniden, hep böyle değil mi?