12 Ağu 2009

B tipi fon mu alsam, slip don mu alsam

Cok yersiz başlık oldu di mi. Şunu diyeceğim aslında. Bloglarda konu olmuş. Erkekler slip mayo giymesin diye. Bence de giymesinler. Eskiden giyerlerdi. Çocukluğumdan hatırlarım.~~ Fakat kadınlar için de şortlu bir seçenek olsa. Hasema giyecek halim yok tabi ama mayolar az daha kapalı olsa ben daha rahat ederim. Üstü bikini altı şort mesela. Ya da eski zaman mayoları gibi. Cok rahat edemiyorum. Huyluyum ben. Bu arada plajda insana kimse ciplakmış gibi gelmiyor. Tuhaf bişey.
Yani altı tayt gibi de olabilir.

21 yorum:

Ayşe dedi ki...

canim oyle bikini altlari var Victoria's Secrette goruyorum ben. yani bildigin sort gibi degil de, boyshort falan diyorlar ya, onlardan... bir de etekli mayolar/bikini altlari var... bak istersen fikir olur...

yeliz dedi ki...

ben de etekli olanları diyecektim, bazıları çok şık

fazi dedi ki...

bence erkekler kesin giymesinler kötü duruyor yav:)şu sıralar benim gündemimde de mayo var seçenekleri (!) elemeye çalışıyorum :)

Tekir dedi ki...

Erkekler slip mayo giymesinler bence de. Hiç şık değil, ama dizlerine kadar uzun bol şortlarda güzel değil. Bildiğimiz deniz şortu giysinler işte :))

Kilolu anneler için mayolar, bikiniler üretilsin, ipli felan olsun mesela zayıflayınca da daraltılıp giyilebilsin. Ben bu yıl ilk kez mayo giydim, çok ağırım zati bir de mayo ile epey ağırlaştım :) Özgür'cüm Boyner'de felan değişik alt üst seçenekleri vardı eskiden, belki hala vardır.

Adsız dedi ki...

Hay allah, ben harika slipleri sorta tercih ediyorum, ama giyen kisinin tasiyabilmesi onemli. (Ata Demirer tipi vucut kaldirmaz, tabi onlar sort giysin) Slip cok daha cekici, ama tabi, bu bir tercih meselesi.

ilknur malci dedi ki...

bende şortlu mayoları kullanıyorum özgür tavsiye ederim.

Damla dedi ki...

Ben de var altı daha uzun olanlardan, yine bir yerlerden taşacak şekilde yapıyorlar, olmuyor, erkeklerin mayoları çok nefis. Ama öyle yandıktan sonra evde de boxer kullanmak lazım. Bu son cümle yorumu biraz müstehcen yaptı sanki, neyse amacım bu değildi.

İnsan çocuğu olunca istiyor ki plajda giydiğin de rahat bir şeyler olsun. Çocukla rahat rahat oynansın.

Ben bir de erkeklerinki gibi orası burası batmayan, askıya asınca ütüsü düzelen, düzgün duran ama ille de dar ya da bol gözükmeyen takım elbise istiyorum. Onların kalça, bel gibi bölgelerini pamuklu kumaşlardan astarlıyorlar. Aynı parayı veriyoruz ama bize çok daha adi şeyler satıyolar.

* YeLiZ * dedi ki...

o erkekler speedo giymiyor mu cildiriyorum ...
Kapali mayo ve bikini var ama online bakarsaniz daha kolay olur

Mayo hic giymedim ve bikiniyi cok severim hemde minik olanlarindan AMA anladim ki eger bebegin/cocugun varsa askisi kaymayan , acilma derdi olmayan saglam bir mayo giyme vakti gelmistir !! :)

Anne Duru dedi ki...

ya valla bebekli ilk yaz tatilinde henüz yok olamamış göbeğimi örtsün diye bende altı şort olan bir bikini aldım bu sene..quıcksilver'ın roxy diye bir markası var..çok da şık..genelde sörfçüler falan giyiyo görmüşsündür.çoook da memnun kaldım şiddetle tavsiye:)

İlknur dedi ki...

Hehe baslik super olmus. Bence de giymesinler. O meret biraz duzgun fizik ister ne diye milletin goz zevkini bozarsin. Ayrica cok rahat edecekleri super sort mayolar varken neden slip mayo giyerler anlamak mumkun degil.

Ozgur dedi ki...

Ayşe'cim baktım onlara da. Ama ben tam onlardan da istemiyorum. Uyuzum. Az biraz şort gibi olsun istiyorum. Eteklileri biliyorum ama onlar da çok rahat gözükmüyor. Ay yıldızla gidicem konuşucam olmazsa:P

Yeliz, evet bazılarına çok yakışıyor...

Ozgur dedi ki...

Kolay gelsin fazi, zor iş:P

Ozgur dedi ki...

Tekir'cim, erkekler konusunda katılıyorum. Fazla uzunu da güzel değil...

Daralabilen mayo iyi fikirmiş. Ben genelde yüzücü mayosu tarzı şeyleri seviyorum. Güneşlenmeyle hiç aram yok beyaz beyaz.:)

Ozgur dedi ki...

Sevgili adsız, valla kadınların çoğu şort tercih ediyor, burdan duyrula... Beden şeklinden bağımsız, değil mi hanımlar?

Ozgur dedi ki...

Bakacam İlknur. Öyle bişey aramalı. Ben de hiç bakmadan etmeden oturduğum yerden yazdım yazıyı öyle:)
Abdden aldığım süper bi "zayıf gösteren yüzücü tarzı" mayom var. Hamileyken de giydim, hala onu giyiyorum. Çok açık değil ama anladınız siz ne demek istediğimi...

Ozgur dedi ki...

Damla, tammmm olarak bunu kastediyordum ben de. Yani plajda hareket ederken oram açıldı mı, buram gözüktü mü kaygısı olmasın istiyorum. Islak mayonun üzerine şort elbise filan giyilebilir tabi ama hoş değil bence. Üst çok farketmez de alt erkek şortları gibi olsun. Yanma mevzuuna çözüm solaryum? Ben pek beyazım, güneşten kaçınıyorum mümkün mertebe. Beyaz geldim beyaz gidiyorum tatile:)

Takım elbise konusuna katılıyorum. Bir dolu para veriyorsun, ceketler filan kırışıveriyor, ya da tuhaf duruyor. Kadın vücudu standart değil belki erkek kadar ama bu kadar teknoloji var yahu...

Bu arada şort giyme isteğim kilo nedeniyle değil. Sıfır beden olsam da açık bikini giyemem heralde. yYüzerken rahat edemiyorsun bu defada. Erkeklere rahat, kadınlara rahatsız kıyafetleri protesto ediyorum. Üstelik topuklu ayakkabı seven biri olarak yapıyorum bu yorumu:P

Ozgur dedi ki...

Yeliz merhaba. Çocuk insanın aklına gelmeyen ne cok şeyi değiştiriyor değil mi. Rahat olmak önemli

Ozgur dedi ki...

Anne duru bakayım hemen merak ettim.

Ozgur dedi ki...

İlknur başlık yiğit özgür ün bir karikaturunde vardı. Gerçi bak dikkat ettim bi kişi de fon al iyidir dememiş :p

Adsız dedi ki...

Hanimlar, kapali mayo tercih etmenizin sebebi plajda sizi gozetleyen kendinibilmezler mi? Yoksa genel bir vucutla barisik olamama hali mi? Anne olunca kilo aliniyor tamam, ama bikini giymek icin de manken olmaya gerek yok ki. Eminim hepiniz cok guzel kadinlarsiniz. Vucudumuz zaten yeterince baski altinda (kucuk yastan itibaren baslayarak...), plajda da kendi kendinizi bu kadar baskilamayin isterseniz. Ama tecavuzcu coskun kayniyor ortalik derseniz, ona hic lafim yok.

Ozgur dedi ki...

Sevgili adsız,
Çok şükür buralarda gözetleyenler filan yok. Kendine ait plajı var yazlığın. Tecavüzcü çoşkun da yok:)

Aslında şort giyme isteği kiloyla ya da vücutla barışık olmamakla ilgili değil. Yağlarımı saklayayım hali değil. Rahat etme isteği. Hani etek yerine pantolon tercih etmek gibi bir şey. Çocukla beraber yüzerken, girerken çıkarken ay açıldı, ay rahat oturamadım filan hikayesi gibi. Erkeklerin anlaması zor. "Doğru otur" lafı duymamışlar ki...

Ya da çıplaklar plajına gidelim, o da olur:P