24 Ağu 2009

Bugünlerde...

  • Ela Hanım bugün doktora gidecek, bakalım kaç kiloyuz, boyumuz kaç...
  • Ayakta durmaya bayılıyoruz. Ayakta durmayınca ağlıyoruz. Her halıya, her masaya, her kilime basmak istiyoruz.
  • Aynalar harika. Karşısında durup birbirimize gülüyoruz. Kendini tanıyor olabilir.
  • Kumandalar ve cep telefonları. Almazsak ağlıyoruz. İstiyoruz. Çok tuşlu, basınca ses çıkaran bir oyuncak almak istiyorum
  • Kollarından tutunca ciddi ciddi adımlar atıyoruz. Çok sabırsızlanıyor minik. Yürümek istiyor. Hiç bir emekleme belirtisi yok bu arada.
  • Dünden beri iştahta bariz bir azalma var. Yeni diş?
  • Ablayla oyunlar oynuyoruz. Montessari'nin de dediği gibi, engelsiz bir oyun ortamımız var. Yere bir örtü, üstüne çift kat battaniye, üstüne nevresim, salonun ortasına çadır gibi kuruluyoruz. Genişçe bir alan. çevrede minderler. İstediği yere gider Ela, istediği yana yuvarlanır. Oyuncaklarını alır, oynar. Ev çingene çadırı ama kızım mutlu.
  • Dün kumandaları sakladım. Görmeyince unutuyorlar ya teoride. Yastığın altına koydum. İki dakika geçmeden geldi, yastığı kaldırdı, kumandayı aldı.
  • Alkış yapmaya bayılıyoruz.
  • Ona dokunmamı çok seviyor, okşamamı, yüzünü sevmemi, ona konuşmamı, şarkı söylememi. Özlüyoruz birbirimizi. Hem de çok.
  • Babaya bakarak bababa diyor. Enneee diye ağlıyor beni isteyince. Tesadüf?
  • Cee cee sevdiğimiz oyunlardan.
  • Daha pütürlü yemeye başladık.
  • Yazlıkta bi kere yemek yerken öksürdü, annemi korkuttu. Sonra hoşuna gitti, yemek yerken oyun olarak öhü öhü ama gözümüzün içine bakarak. Hehehe. Şimdi abla ile tepkisizlik kararı aldık, öhö öhöler azaldı. Put gibi duruyoruz.
  • Dişlerimiz iki tane altta o kadar şirin ki....
  • Elimden erik yedi, dişleyerek, kopararak. Çok tırstım çok ama sesimi çıkarmadım ve yedi. (Bu annelik ne zorrrr. Ödün patlaya patlaya izin veriyorsun. Yapabiliyor çünkü. Ama ilk kez. Kaçar mı boğaza, ne olur. Zor valla...)

9 yorum:

zeynep dedi ki...

merhaba:-)
çikkonun bir cep telefonu var, her tuştan ayrı müzik sesi var, bir de titreşim, resim çekme düğmesi gibi bir şey, oradan da ses geliyor, biz (!)hala kullanıp, çok seviyoruz.

ses çıkaran köpek de çok uygun bence. onu sevmeyen bebek yok galiba.


yere örtü, 2 kat battaniye ve nevresim çok geldi bana. eğer emekleme isteği varsa yumuşak zeminde biraz zor emekler bence.

bir de geçmiş olsun, ilkide şok geçirip diğerlerinde alışmış ve çocuktan ses gelmiyorsa bir şey yokmuş gibi davranıyorsun.

sevgiler bizden,
ve aslında epeydir okuyorum, hırsız gibi hissettim nedense kendimi de ses veriyorum artık:-)

yeliz dedi ki...

selam,
cee leri biz de çok seviyoruz ve oyun halısının üzerine pike ataraktan oynamalar pek keyifli ordan oraya yuvarlanıyor. boğaza kaçma olayından ben de tırsıyorum. İlk defa emerken kaçmıştı da ödüm patlamıştı, şimdi alıştık inşallah katı gıdalarda aynı şey olmaz, o daha korkutucu. elanın doktor kontrolü iyi geçer umarım
sevgiler

meltem dedi ki...

Gecmis olsun hepinize. Doktordan iyihaberlerle donmenizi bekliyoruz.
Idil de yurumek, ayakta durmak istiyor, kumandalara bayiliyor. Oyuncakcida gormustum cep telefonu gibi birsey ama daha erken demistim (cok sey alip tatminsiz yapmak istemegim icin alisveriste temkinliyim:P)Tatil donusu bakicam.
Bu arada bir soru: Ela'nin uyku duzeni tatilde bozuldu mu? Idil aksam dokuz sabah alti arasi uyurken simdi gecede 4-5 kere uyaniyor, ne yapacagimi sasirdim. Distir diyorlar ama bilemiyorum, iyice tirstim.Ise baslayinca nasil yapicam diye.
sevgiler

kirazsevdasi dedi ki...

ayrıca yazmayi unutmussun :) cok cok cenesi dusuk bu elanın :) karsilikli muhabbet ediyor resmen yahu :)
yerim onu her daim.

Ozgur dedi ki...

Zeynep merhaba, bakayım o oyuncaklara. Kumanda, telefon karışımı bişey alayım ki evdekileri rahat bıraksın.

Bizde halı olmadığı için fazla yumuşak olmadı. Battaniyeler de eski:P

Düşünce biz de panik olmadık aslında. Daha önce blogculardan okuduğumuz için bir kaç kontrol yaptık, cool durduk gene iyiydik. Pek tebrik ettim kendimizi. Ama Eloş da gerçekten iyiydi hani.

Çok memnun oldum tanıştığımıza. Böyle yorumlarla insan kimler okuyor görüyor, seviniyor, motive olyor, bişeyler öğreniyor. Gidip bakıcam oyuncaklara mesela...
sevgiler çk

Ozgur dedi ki...

Sağol Yeliz'cim. Boğaz olayı öyle, hem ağlarım, hem giderim. Hem yediriyorsun, bir yandan kuyruğu dik tutuyorsun bir yandan tırsıyosun. Diken üstünde rahat görünmece halleri:)

Ozgur dedi ki...

Meltem'cim, çok sağol.
Bizimki oyuncakları bi kenara itti. Kumanda da kumanda.

Tatilde uyku düzeni maşallah hiç bozulmadı. Bir ya da iki kez geceleri uyandı. Onun dışında saat gibi gitti maşallah. Geldik o düzeni devam ettiriyoruz. Yalnız, iki gecedir bi 4 gibi uyandı. Beni daha az görüyor, acaba ondan mı diye düşünüyorum. Gerçi üst dişler geliyomuş bizim. Bilemedim ki...

Ozgur dedi ki...

Hehehhe di mi Kiraz'cım:) Öyle valla...

therru dedi ki...

Ela hanım da pek cin valla, öhö öhö'lere çok güldüm :)
Hepinize geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz.
Sevgiler..