28 Ağu 2009

Çalışan Anne Günlüğü, Dakika Bir, Gol Sıfır.


Sekiz aydır ilk kez kahvemi soğumadan içtim, uzata uzata. / Kahve aldığımız yerde arkadaşlarla sohbet / öğlen starbucks / bebeklerden bahsetmeden geçen en uzun zaman / Rekor / eski tas, eski hamam / özlemişim / bazı şeyleri hiç özlememişim / süt izni konusunda gerilim / kriz nedeniyle(?) gergin ortam / istediğin bu mu gerçekten? / Ela beni bekler, öğlen aranmış / geldiğim zamanki sınırsız sevinci... / gülüşü / sosyallik, diğer konular / ilk gün iş verilmediğinden, delicesine araştırma, okuma / uzatılmış dikkat birimi / hayırlısı / kısmet / yarın yeni bir gün, üstelik cumartesi / başka bir hayat mümkün / başka bir dünya mümkün / anne ve bebişini işte okudum, öğlen / eskiler, yeniler / zaman, zaman, zaman zaman, hımm o zaman / sorgulamalar / mutlu Ela / anne çok huzuruz olmadı bugün Ela ile ilgili / evden çalışmak? / tekrar kod günleri? / kariyer? sosyallik? para? / hayat? / hadi gel köyümüze geri dönelim / Ela halay mı çeksin, olmaz / Ela büyüyecek, Ela anasına soracak / Ela hangi okula gitsin. / İçim gider, bir yandan. / piyango çıksın.

Akşam kahvesi sevgili elinden. Düzelmiş de kahve bile yapmış, o derece.
I am so happy that I cant stop crying...

12 yorum:

Blogcu Anne dedi ki...

Hayırlı olsun.

Mutlu anne = Mutlu Çocuk. Sen mutluysan Ela da mutlu.

Tuğçe dedi ki...

Afiyet olsun Özgüranım :)

füsfüs dedi ki...

biraz karışık duygular içindesin sanırım bu gece
zamanla kafadaki bu tilkiler azalıyor, senin de öyle olur inşallah

Yazmak iyidir... dedi ki...

tekrar kod günleri lafını yanlış mı anladım, coder mısınız Özgüranım? :)

Tekir dedi ki...

Özgür'cüğüm;
ilk gün... Zor... Ama oluyor, olduruyor insan. Alışıyor demiyorum bak, olduruyor diyorum...

sevgiler.

Ozgur dedi ki...

Evet blogcu anne. Bugün hömhöm uyandı akşam şekerlemesinden. FEna halde gülerek kendime benzettim:)

Ozgur dedi ki...

Sağolasın Tuğçe'cim. Ya ben sizin taraflardayım, öğlen kahve filan içebiliriz esasen...

Ozgur dedi ki...

füsfüs, gelll gitt, gelll, giiit:)
Aynen öyle alışcaz mı bakalım.

Ozgur dedi ki...

Yazmak iyidir,
Kodırlık var biraz :P Hardcore. :)
(dalgalandım da duruldum)

Ozgur dedi ki...

Tekir'cim,
Diyorum ki iyi ki erken çıkıyorum. Fena değiliz. İşe adapte olmakta zorlandım biraz... Kriz mriz tantanası, tatsız.

dağlar kızı dedi ki...

Kriz gitti, gidemedi, sahi geldi mi derken vurdu piyasayı bir yerlerinden ama hadi hayırlısı.
İlk günler zor olmalı... Bana daha şimdiden düşüncesi bile zor geliyor. Allah çalışan annenin ve yavrusunun yardımcısı olsun ...

kirazsevdasi dedi ki...

off o kadar kafam karisik ki bu konularda, okudugumu belli edeyim, yorum yapmayayim en iyisi ben...
kelin ilaci olsa durumu.

şşştt benden habersiz kahve iciceksiniz haa, nihahaha yakaladim sizi.