17 Ağu 2009

İstanbul'dayız...

Kısaca yazalım, sonra uzun uzun anlatacak çook şey var.

Dün İstanbul'a geldik. Sevgilim İstoş. Özlemişiz. Yol Ela ile uzun sürdü. Hem dedemizle sakin sakin geldik, (Ela olduğu için maksimum güvenlik) hem yolda molalar verdik. Bir de feribotu beklememiz çok uzun sürünce, geç saatlerde eve geldik. Çok şükür. Allah kimseyi yolda bırakmasın diyoruz...

İki dişimiz tamamen gözüküyor. Çok sevimli. Cumartesi gibi Diş Hediği(Buğdayı) yaptık Dikili'de. Üstelikkk... Kuzunun annesi, kuzunun babası ve Ela hanım da geldiler. Pek güzel oldu. Kızlar denize girdiler, beraber oyun oynadılar. Onu yazıcam uzun uzun. Foto koyucam artık akşama...

Bugün bakıcı ablamızla ilk günümüz. Hayırlısı olsun...

Ailecek sersem olduk. Bugün iyice dinlenmece halleri...

Bu arada yorumlara yanıt yazamadım, bilg. başına hiç oturamadım. Geldiğim gibi otudum şimdi. Yaşasın hızlı internet derim, başka bişi demem.

sevgiler dostlar.

15 yorum:

dağlar kızı dedi ki...

Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz. ,

Bakıcınız hayırlı olsun. Umarım herşey yolunda gider ve ilk seferde hem Ela'nın seveceği, hem de içinize sinecek bir bakıcı olur.
Bundan sonra daha çok yazı, daha çok resim bekliyoruz artık. Malum hızlı internet:)))
sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

Hoş gittinizz, sağ salim vardınız demek . Bende yazacagım h.sonunu daha , bugün çiziktirmeli birşeyler , yeni bir dönem başlıyor , hadi bakalım . Bakıcı hanımınızla uyumlu-mutlu günler dileriz. İlk seferde tutturursunuz inşallah :)) Elamı öptüm çokk , yelegede bayıldık , tesekkür ederiz . Denizden resimleri ben yükleyeyim artık :)

Anne Duru dedi ki...

hoşgeldinizzz,
bakıcınız hayırlı olsun umarım gönlünüze göre vermiştir allah..
artık buluşulsun ya:))

yeliz dedi ki...

aahhh cumartesi dikilide olmak varmış:( bizim haftasonu izmir sınırlarını aşamadı maalesef:( bu diş buğdayı olayını ben de yapmak istiyorum, detaylıca anlatırsan süper olur. bakıcıyla mutlu huzurlu günler diler, elayı kocaman öperim

fazi dedi ki...

:) tatil de bitti demek:)hoşgeldiniz diş buğdayı görsellerini yazılarını bekliyoruz.biz daha tatil yapamadık azıcık ordan deniz kokusu mavilikler gönderin:) sevgiler

Ozgur dedi ki...

İnşallah dağlar kızı. İnşallah...

Ozgur dedi ki...

Çok sağol kuzucum. Geldik ama çook yorulduk. Hala kendime gelemedim. Güle güle giyiniz, güzele ne yakışmaz ki zaten.
Öperim ikinizi de!

Ozgur dedi ki...

Amin anne duru, bi kendimize gelip buluşalım.:)

Ozgur dedi ki...

İstanbul'da görüşürüz belki Yeliz'cim. Bekliyoruz buraya. Anlatıcam diş olayını. Yapın bence de çok eğlenceli:)

Ozgur dedi ki...

Fazi, tez zamanda. Tatil güzeldi, Ela'ya yaradı. Şimdi işe güce konsantre zamanı. Hadi hayırlsıııı

Tuğçe dedi ki...

Welcome on board :)
Bu kadar tesadüf olur, aynı gün dönmüşüz...Başlığa bakıp diyorum ki: 'Biz dee...Biz dee...:)'
Dişi çıkmış Elamı görmem lazım, acilen...Toparlanalım da bir an önce...
Öptüm çok...

füsfüs dedi ki...

özgürcüm ayvalıktaydınız siz, bizim de bir gidesimiz var ama deniz soğudu mu çok rüzgar var mı diye endişelerimiz var
defne büyük elaya göre, 16 aylık şu anda
4-5 gün gidelim diyoruz havalar nasıldı orada siz gelirken

Ozgur dedi ki...

Tuğçe'cim hoşgeldinizzz. Ayarlayalım valla:)

Ozgur dedi ki...

Füsfüs, vallahi ne desem. Biz en son cumartesi Dikili'de girdik denize. Su genel soğukluğundaydı, daha soğuk değildi. Kızları soktuk denize. Bence bebekle girilir. Ama önceki hafta çok rüzgarlıydı hiç gidemedik. Hava durumuna bakıp karar verin isterseniz...

Bu sene enteresan oldu havalar.

füsfüs dedi ki...

gerçekten havalar bir tuhaf, biz de bir üşüyoruz bir terliyoruz burda, anlamadım gitti
çok sağol cevabın için