13 Ağu 2009

Kuzu Ela, Bizim Ela... Ve bir Fotoroman daha...


Ela: Merhaba Ela,
Ela: Merhaba Ela:)


Ela: Sonra dedim ki anneme...
Ela: Eee sonra sonra?


Kuzu Ela: Hadi anneme bakalım, anneee...
Ela: bakalım, bakalım...


Kuzu Ela: İşte böyle böyle oldu canım.
Ela: Dert etme be güzel kardeşim, bizde de aynı aynı hep...


Ela: Büyükler ne enteresan di mi?
Kuzu Ela: Hiç sorma hiiiç...

Kuzu Ela, Ela: Haydi ağzımıza sokalım. Hımm nefis.


Kuzu Ela: baba yaaa utanıyoruz:)

Kuzu Ela: Babam bişi diyo sanırım.
Ela: Aaa hayretler içinde kaldım doğrusu...


Efendim, biz dün ailecek kuzulara ziyarete gittik. Kuzu, kuzunun annesi ve kuzunun babasıyla tanıştık. Annemle babam, çok sağolsunlar, üşenmeyip bizi Dikili'den İzmir'e kadar götürdüler. Hep beraber düştük yollara. Gelişte ve gidişte birer kere emzirme molası verdik, onun dışında iyi gittik. Ela hanımlar tanıştılar. Büyük buluşma.

Nasıldı derseniz... Gerçekten inanılmazdı. Kızları yanyana koyduk, direk bıcır bıcır konuşmaya başladılar. Eller kollar çırpıla çırpıla, kuzunun deyimiyle minik kelebekler gibi anlaştılar. "Hımm senin annen de mi öyle? Benimki de" dediler sanki. Çok güzel bir görüntüydü. Kuzumuz resmen bir sarışın, sapsarı bir kafa, güleç gözler. Çok şeker maşallah. Bizimki yine her zamanki gibi elleme çalışmalarına girişti. Birbirlerinin arabalarına oturdular. Beraber oyuncaklarla oynadılar. Ufak çapta kıskançlıklar oldu. Çok hayret ettik. Aidiyet duyguları filan gelişmiş biraz. Pek sevdik pekkkk. Bizimkiler büyümüş bir de. Onu iyice farkettik. Aralarında 21 gün var. Altıncı aydan sonra gerçekten bebeklikten çıkıp başka bir şey oluyorlar sanırım. Anlamlı bakışlar, dokunuşlar, ifadeler filan.

Bize gelince... Babam çok şaşırmış, hani sanki dün ayrılmışız da bugün yine görüşüyormuş gibi konuşuyormuşuz... Gerçekten öyleydi. Bu blog acayip bişey gerçekten dostlar. Kuzunun kocişi geldi, "ne sorayım ki herrrr şeyi biliyorum, akraba gibiyiz" dedi. Gerçekten öyle. Kimi zaman yakın arkadaşlarına anlatmadığın şeyleri bıcır bıcır yazıyorsun burada. Gerçekten çok güzeldi. Bir sohbet, bir sohbet. Yetmedi valla, gene isteriz. Dikili'ye de İstanbul'a da bekleriz. Hem kızlar da anlaştı. Düşündüğümüzden daha fazla ortak noktamız varmış. Valla ne diyim, dünyanın bütün blog anaları birleşin!

Biraz dedikodu... Efendim ben zaten bu kuzu arkadaşımızın fazlaca hamarat olduğundan şüpheleniyordum. Gerçekten de öyleymiş. Pek bir ağırlandık, mahcup olduk. Bebekli bebekli uğraşmış, bize neler yapmış. Zahmet verdik biraz. Asıl planda annemle babam bizi bırakıp gidecekler, sonra gelip alacaklardı. Öyle samimi ve sıcak bir ortam oldu ki gidemediler. Zaten diğer Ela'ya bayıldılar ikisi de. Annem bebiş sever, dilinden de iyi anlar. Dur yedireyim diyerek kızların yoğurtlarını yedirdi. Babam pek bir memnun oldu. Kuzu Ela anneannemizle oynayınca bizim kız kıskandı biraz. Kuzu Ela da babasını kıskandı. Yani hem severim, hem kıskanırım modu oldu biraz. Oyuncaklarla filan oynadılar.

(Görmek istediğimiz bir arkadaşımız daha var, bebişleri oldu gidemedik. Ama Seferihisar'dalarmış. Organize olamadık. Bakalım kısmet. )

Çok teşekkürler ediyoruz, tez zamanda yeniden görüşmeyi diliyoruz...

9 yorum:

İlknur dedi ki...

Masalllah ikisine birden cok guzel gorunuyorlar. Kiz bebek ayri bir seymis gercekten. Elbiseler askililar falan, rengarenk.

Ayşe dedi ki...

ay masallah kuzucuklara, gercekten ozgur, resimlerden farkediliyor hepsi, oyle bilincli bilincli bakmaya basliyorlar ki...

blogging olayini sorma, gercekten oyle, ben geldigimde de ilk annecigin sasirmisti hatirliyor musun? sevgiler, selamlar.

kuzunun annesi dedi ki...

Ehehehehe , süper çıkmış resimler bende isterim bende , dönünce gmaile artık . Yarında Tugce -Durularla görüşecegiz artık . Aman aman pek mutluyuz , pek şeniz bu aralar :)))

kuzunun annesi dedi ki...

Bu arada annenlerin öyle bir planı oldugunu bilmiyordum , iyiki uygulanmamıs , iyiki onlarda gelmişler , selamlar sevgiler anneye babaya da tekrar , bakarsın geliriz Dikiliye h.sonu XXX...

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

merhaba,
herikiside çok tatlı, maşallah diyelim nazar değmesin.
sevgiler

Ozgur dedi ki...

Cok sağol İlknur cum. Tatlılar maşallah.

Ozgur dedi ki...

Ya Ayşe'cim aynen öyle olmustu. Seninle da yıllardır tanışıyor gibi olmuştuk. Insan her seferinde şaşırıyor. Ne güzel bi şey. Ne güzel şey dostluk.

Ozgur dedi ki...

Kuzu'cum annemler hani başbaşa olalım biz diye öyle düşünmüşlerdi. Ben demiştim görünce anlayacaksınız. :) gerek yok diye. Iyi ki gelmiy onlar da. Cok güzel bi gün oldu. Ela cok tatli maşallah. Bekliyoruz cumartesi. Öpüyorum cok

Tekir dedi ki...

İkisi de çok şirin, çok tatlı kızların, aralarına geçip bir dilek dileyelim bari :)