11 Ağu 2009

Sağlık Ocağı Tartısı

Ela bugün koltuktan kendi kendine indi ve ayakta durdu.

Sanki böyle bir hızlandırılmış moda geçti büyümesi. Her an yeni bir şey yapıyor. Madem yazlıktayız ne kadar çoşsam kar mı dedi anlamadım. İki diş tamamen görünür oldu. Daha buğdayını yapamadık.

Sabah sağlık ocağına gittik. Malum bu ay doktora gidemedik henüz, tartı alamadık tatilde. Bir de ne ölçülsün... Tahmin var mı?

8550...

Yani yanlış ölçümdür, fazladır filan diye tahmin ediyorum. Bu ne aloooo.
Yok yok değildir.

Biraz fazla almışız sanki. Taze meyve, inek sütünden yoğurt. Yanaklar tombik. Biraz şüphelenmiştim ama bu kadarı?

Neyse doktorda ölçülene kadar bişi demeyelim. Biraz şaşırdım. Ama boy pos da gitti sanki.

Söylediğimiz kelimeler: anne - baba, vava, meme, mama. Tam bariz değil ama arada geliyor. Anneyi bilerek söylediğini düşünüyorum. Memeyi de.

Dadaddaaa adaaa lar devam. Vavaaaaa mamaaalar devam.

El sallamayı ve eliyle gel gel yapmayı biliyor. Öpücük yollamayı öğretiyor anneannesi.
İşaret dili mantıklıymış. İşaretleri kavrıyor.

Maşallah... Maşallah. Yedi uğurluymuş. Ne yapıcaz evde bilmem.

16 yorum:

Ayşe dedi ki...

growth spurt e girmistir kizisko... Annane dede de yaninda ya, butun numaralari simdi cikartiyor onlarin hatirina... masallah diyelim. bi nazar boncugu falan ilistir kiza Ozgurcum...

Bengi Gülsüm dedi ki...

evet kizimiza nazar degmesin diyoruz, gozlerinden opuyoruz:)

kirazsevdasi dedi ki...

inanamiyorum yaaa, 7 yi gorsem derken 8 miii şoke oldum ve de cok sevindim.
masallahlarin en buuyugu Eloşum tatlışıma.

dağlar kızı dedi ki...

Maşallah, maşallah tatlı Ela'ya. Bence de bütün numaraları sıralıyordur anane ile dedeye:)
O müthiş sağlıklı mamaların, sabah akşam gezmelerinin, denizdeki aerobiklerin:) yaradığı anlaşıldı:)

yenianne dedi ki...

maşallah,maşallah...Darısı başımıza =))
Temiz hava,bol güneş,ilgi alaka,karşılıksız bırakmadı demek ki ela'cığımız..

yeliz dedi ki...

maşallah maşallah yaramış tatil güjelime:) allah nazarlardan saklasın, hep kilosuna hem yeni becerilerine...

Tekir dedi ki...

Oh yarasın tatiller, maşallah Ela'ya. Neden tartının yanlış olduğunu düşündün? Biz de Bozcaada'da sağlık ocağına gitmiştik tartılmaya anaaaa bi baktım tartı o eski tartılardan hani elle dengelenenlerden, zaten sonuçta 100 gram almış çıkmıştı. İnanmadım, eve geldik tarttık ki doğruymuş :)) Eskidir, dengesini tam yapamadılar olur mu canım 100 gramcık mı felan diye söylenmiştim, meğer doğruymuş... Senin inanmaman galiba beklediğinden fazla olması, oh oh maşallah :)
Sevgiler.

Ozgur dedi ki...

Öyle oldu herhalde ayşe cim. Felaket meraklı bir de. Herkese gülücük. Detaylı inceleme . Maşallah

Ozgur dedi ki...

Sağol bengi cim. Cok sagol

Ozgur dedi ki...

Kiraz sorma 7yi pas gectik. Biraz kilo alsa iyi olur diyordum da abarttık mi diye endişelendim. Annelik ışte. Gerçi bakalim tan kaç çıkacak.

Ozgur dedi ki...

Dağlar kızı cok haklısın. Hele o deniz yok mu o deniz

Ozgur dedi ki...

Tesekkürler yeni anne. Yaramış anlaşılan

Ozgur dedi ki...

Yeliz cim cok sagol. Aman iyi olsun kuzular

Ozgur dedi ki...

Tekir cim, bu tartı dijitaldi ama cok acele tartti. Kıyafetli filan. Yani en son tartıdan beri iki kilo almış gibi bisi. Fazla tartti bence.

Seyhan dedi ki...

maşallah maşallah tatil yaradı darısı bizim başımıza .. sevgiler

Ozgur dedi ki...

Evet evet. Sevgiler size de